Hoi hoi dames,
Nou even alles van me af schrijven hoor. Misschien dat sommige van jullie mij wel kennen van een ander forum hier. Aangezien iedereen toch weet dat wij vanaf nu aan de klus gaan, heb ik niet de moeite genomen om een andere naam aan te maken. Het is geen geheim bij ons.
Ik vind het toch spannend. Normaal had ik een vrij regelmatige cyclus van ongeveer 27 dagen. Momenteel ben ik preventief onder behandeling bij accupunturist ivm extreem zwangerschapsbraken bij mijn eerste zwangerschap. (we hebben een dochter) Nu door die accupunctuur ligt mijn hele cylclus in de war. Mijn laaste was 23 dagen?? Meneer de accupunturist was wel zo handig om mij te vertellen dat dit wel een paar keer zo kon zijn en dat we dus twee weken voor de te verwachten OD konden klussen, niet twee weken na de eerste dag van de laatste menstruatie. Kortom. Wij hebben nu geklust op een korte cyclus, maar weet dus helemaal niet of het klopt. Als het zou kloppen, zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Wat tot nu toch nog niet gebeurd is, maar als het niet klopt, kan ik ook nog volgende week donderdag pas ongesteld worden. Kortom ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Heb met manlief afgesproken dat als ik morgenochtend niet ongesteld ben, we er een test tegenaan gooien. Als die negatief is, wachten we af tot donderdag. Dan nog niet ongi, weer een test, als die ook neg is dan vragen we een bloedtest bij de dokter. Maar ondertussen weet ik dus nog niets.
Zelf denk ik wel dat als de test morgen neg is, ik niet zwanger ben. Want dan hebben we dus op de verkeerde data liggen klussen. Ik ga dan met de volgende cyclus wel aan de ovulatietesten, want dan heb ik echt geen idee meer hoe mijn cyclus in elkaar zit momenteel.
Wordt er wel een beetje boos van. Ben preventief onder behandeling bij die accupunturist voor als ik zwanger wordt, maar dan moet ik wel eerst zwanger zien te worden!! Op deze manier kan dat nog best wel eens een uitdaging worden.
Woensdag weer een afspraak. Als er dan geen pos nieuws is (dus ongi of nog niet nogi maar neg test) dan zal ik het er toch wel eens met hem over gaan hebben.
Wat een verhaal zeg, maar het lucht wel heel erg op om het effe kwijt te kunnen. Bij mijn eerste was ik van de eerste poging gelijk zwanger, dus dan snap je waarom ik me zo druk maak nu. En ja, ik weet het, dat hoeft niets te zeggen voor een tweede keer, maar toch. Daar komt natuurlijk bij, dat ik vreselijk opzie tegen die eerste 20 weken, die waarschijnlijk wel weer een regelrechte hel worden. Maar daar had ik het nu niet over.
Moet me echt inhouden om niet elke half uur naar het toilet te lopen om te kijken of ik al ongi ben. En dat moet ik misschien nog een week doen? Ohhhhh.
Hoop stiekem zo op een pos test morgen. Maar ik weet dat die kans erg klein is.
Nou, ga nog maar effe wat doen. Ik weet dus niet wat mijn NOD is, maar zal jullie wel op de hoogte houden.
Groetjes,
Evelien