NOD in september

Hallo;

Wat een  al!!!! Bah, hier nog alles rustig! Gisteren was mijn NOD maar kan ook vandaag zijn, hihi! Ik ben twee weken terug bij de gyn geweest en donderdag had ik mijn ei en vrijdag was hij alweer weg! Dus maar nu nog alles rustig, geen ongesteldheidsverschijnselen en geen zwangerschapverschijnselen, alleen moet ik ongeloofelijk vaak naar de wc!!!! Ik wacht tot na het weekend met testen omdat ik vorige keer zo'n lange cycles had en ik wil niet weer een terleurstelling hebben, want stiekem hoop je dan wel op een positieve test! Maar weer afwachten uds, jullie horen het wel\!!!!!!

Liefs Marie

He Linda

Gefeleliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig nieuws!!!!!!!

Liefs Marie

Halllooo,,

Linda Gefeliciteerd met je zwangerschap super!

Jammer er zijn niet veel met goed nieuws!Volgende ronde beter!
Ik sta er voor vandaag op, maar ben nog steeds niet ongesteld! heb wel het idee dat ik het voel! al 3 dagen! maar nog steeds niks! ben benieuwd hoe dit gaat verlopen! Ga niet testen eerst! wacht af!

Succes voor iedereen.

xxxx

Hee Linda

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Eindelijk een  in de lijst! Dat er nog maar vele morgen volgen......

Linda: gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er van!

Ik voel me ondertussen eigenlijk prima, ik zit echt lekker in mn vel! Ben blij dat mn buik niet meer zo gevoelig is (heb echt het idee dat dit door de eisprong kwam).  Maar voel niet dat ik ongi ga worden en heb ook geen zwangerschapsverschijnselen, dus ... wachten tot de 10e! Alleen wel een  beetje jammer van mn verkoudheid, maar ja je kan niet alles hebben he.

Fijne avond dames!

JAAAAAAAA de eerste !!
Gefeliciteerd Linda wat fijn voor je!

Ik heb vandaag al de hele dag lichte buikpijn.
Ene keer voelt het als ongi pijn en andere keer voelt het heel anders.
Nou ja gewoon afwachten he.
Fijne weekend allemaal.

Gr Wen.

Aller eerst Linda gefeliciteerd!!

Ik heb zelf ook goed nieuws ben vandaag bij de gyn geweest en het ziet erna uit dat ik gewoon zwanger ben!!   Dat er zover hij het nu kon beoordelen er op het eerste gezicht ook nog niks aan de hand is!! Ik ben helemaal happy want ik vond het toch heel spannend.

Zou iemand bij mijn naam een  willen plaatsen, al vast bedankt.

Iedereen heel veel succes ermee dat er nog veel  bij mogen komen.

Groetjes

Hoi dames, amai heb weer heel wat bij te lezen!
Ben wel blij dat 't weekend is, want heb er een zware werkweek opzitten!
Ik had dus dinsdag pos test en we hebben dan ook nog vlijtig geklust. Maar daar is het wel bij gebleven...Door al die uren te werken is er geen tijd en moed meer overgebleven om te klussen.
Laten we dus maar hopen dat die 1 keer genoeg is geweest! Afwachten dus...

Lien, zie dat je ongi bent geworden.Hopelijk meer succes in de volgende ronde! Of mss ben je toch zwanger??? Testen zou ik zeggen!

Liss, ook jij ongi! Geniet desondanks die ongi toch nog maar van jouw vakantie!

Ieniemienie, ook al ongi... Hmmm dat ziet er hier niet goed uit hoor!

Chanaty, succes met jouw klusperiode!

Dussss, succes met de zwangerschap hoor!

Bianc25: Welkome en succes meid!

Uitje: Wauw amai 3,5 weken vakantie! Das iets om jaloers op te zijn! Geniet er in ieder geval van hoor!
Desondanks de negatieve test, geniet van jouw dag zaterdag!

Bloempje, ik duim voor je voor de volgende ronde!

Wish, bij mij had dat net een omgekeerd effect, de eerste 6 à 7 ronden was ik er eigenlijk niet zo mee bezig zijn met dat zwanger worden. Tis pas de laatste rondes die me echt soms stapelgek maken...

Ailie, SUcces en welkom!

Moontje, ook succes voor de volgende ronde!

Hey Nathalie, hoe gaat het nog met u?

Suzzy, ocharme jouw konijntje!

Nog iemand ongi! Nikita succes in oktober!

Evelien, amai wat een verhaal! Hoop voor jou dat je toch op de goeie moment hebt geklust!

Ha eindelijk een smiley! Linda, proficiat en geniet van de zwangerschap!
En meteen een 2e: ook proficiat mikkie en ook veel succes met de zwangerschap!

Groetjes en tot later

Terug
Bovenaan