NOD in september

Hallo Dames!!!

@Linda: gefeliciteerd met je zwangerschap na 9 rondes, geweldig! Geniet ervan en veel succes met je eerste echo!
@Mikkie: wat ontzettend fijn voor je dat alles goed is, gefeliciteerd!
@Evelien: ook jij een positieve test in handen, heerlijk!
@ alle meiden die net als ik RDtjes hebben of hebben gehad: op naar de volgende ronde! Even balen (of misschien wat langer) maar dan weer schouders eronder! Twee dagen voor mijn NOD had ik al een beetje bruin bloedverlies en ook niet continu, dus ik was me vanalles in mijn hoofd aan het halen, maar nu zet het wel wat door, dus officieel een
@ alle meiden die nog in spannende afwachting zijn: ik duim met jullie mee en geniet van het klussen!

Fijn weekend en ik ga naar het oktober forum maar blijf hier wel lezen...het werk verslavend!!!!!!

Hee Dames,

Gefeliciteerd alle zwangeren! En succes met wachten voor de onzekeren!
Ik zou pas over 11 dagen mn NOD hebben. Maar t lijkt erop dat ik vandaag al  ben.
5 dagen na mn eisprong en we hadden echt goed geklust maar ja.... Op  naar ronde 2. Heb helemaal geen idee hoe mn cyclus werkt op dit moment dus ik hoop dat er kansen zijn voor ons in ronde twee. Succes verder allemaal!

Liefs MamaLina

Hoi allemaal! Ook ik zit in afwachting... aankomende week moet ik (hoop het natuurlijk niet), ongesteld worden. Weet niet precies wanneer, aangezien mn eerste cyclus na het stoppen met de pil 44 dgn duurde en de 2e 26 dagen. Als ik gewoon de 28 dgn aanhoud is donderdag de 11 mn n.o.d.   Dit is nu ronde drie...   Groetjes Eva (nieuw op dit forum)

hallo mamalina
weet je zeker dat je 5 dagen geleden een eisprong had want dan moet dit haast een innestelings bloeding zijn normaal wordt je 14 dagen na je eisprong ongie
en 4 a 5 dagen na de eisprong is de innesteling
heb je zoveel bloed verloren dan dat het wel een ongie moet zijn dan
en verlies je nu nog steeds bloed dan als het een beetje was en 1 dag denk ik niet dat je ongie bent
nou ik hoop voor jou dat het innesteling was en dat je hartstikke zwanger bent toi toi toi
liefs ci lo...

Hehe eindelijk  gezichtjes

Meiden GEFELICITEERD met jullie ZWANGERSCHAP

Liefs Nathalie

Geef mij ook maar zo'n,want jipie ik ben zwanger!!! Ik kon het niet meer laten om toch ook te gaan testen. Ik had weer een aanval van misselijkheid en toen was ik het zat. Ik moest weten was ik ziek of ben ik zwanger. Gelukkig een positieve test.

Ha meiden,
Dat gaat goed zie ik, er zijn al een paar dames zwanger. Gefeliciteerd.
Ik zou gisteren mijn NOD hebben, maar ja ik weet bij god niet wat mijn cycles is dus het kan ook over een paar dagen zijn. (ik ben gewoon van 28 dagen uitgegaan)
Ik heb in ieder geval nog geen ongi klachten, we wachten gewoon af.
Gezellie

groetjes ET81

Nog een testje gedaan en nu een duidelijker streepje. Zwangere meiden, zie jullie in het mei 2009 forum en voor de rest, hopelijk komt jullie droom snel uit!!!

Groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan