NOD in september

Hoi Meiden,

Tussen al die negative gezichtjes, zie ik toch weer 3 positieve!! Gefeliciteerd.

Zelf is mijn NOD pas de 17de en ik geloof niet dat het raak is. We hebben weinig tijd voor elkaar gehad en mijn ovulatie was vorige weer rond de 3de en manlief is toen net aan een neiuwe baan begonnen dus te moe sávonds.

Liefs mij

Ha meiden,

Heb net getest, geen roze streepje. MAAR... ben ook nog niet ongi, wel twee dagen over tijd. Maar dat zegt niets want ik weet niet precies wat mijn cycles is.
Spannend hoor, al dat wachten. Ik heb wel vage ongiklachten, wat ik wel vreemd vind is dat mijn bosrsten aan het veranderen zijn. Zou ik dan toch.... aaaaah, ik wordt gek.

Groetjes ET81

Ha Wen.. .

Nou het is nu idd wel spannend hoor..
In febr. een mk gehad en sinds die tijd wel eens wat vroeger of wat later..
Dus ik houd me nog even in.. Ik had nu anders uitgerekend geweest van de vorige keer, dus het zou wel heeeeeeeeeel speciaal zijn als het nu precies raak was..
Maar niet te vroeg juichen..
Aan de andere kant waren de testen vorige keer ook nog een aantal dagen negatief..
Jij zat in de 2e ronde.. Hopen dat het snel feest is bij jullie! En bij de rest natuurlijk ook!
Ik hoop gaauw wat lachende gezichten in de lijst te zien!

@uitje: ik zou 't echt niet weten! Overdag nu nergens last van gehad, geen ongi-klachten, nu voel ik wel een beetje steekjes in mn buik. Ik las bij wen al dat zij ook een paar dagen dit gevoel heeft, dus misschien word ik wel gewoon ongi ...

Hihi ... hoorde mn  mannetje gisteravond zachtjes zingen: "we  leven  naar het moment, dat jij hier bij ons zal zijn" (marco borsato - slaap maar). Kippevel  Moest ik ff kwijt, vind 't gewoon écht fijn dat hij nog steeeds niet gek van me word en er ook mee bezig is (alhoewel wel in mindere mate dan ik haha).

Heb verder iig heel onrustig geslapen vannacht doordat ik dus niet weet wanneer het nou komt ... of niet?! Heel irritant, heel de dag naar 't toilet lopen om te kijken of ik dan toch al ongi ben geworden. Pfff ... nee, wachten is hier niet ons sterkste punt he dames?

@et81: spannend! Je ben dus al over tijd? hoop voor je dat 't raak is! we kunnen wel meer  gebruiken! Wanneer ga je testen?

Groetjes,
Wish

hallo allemaal

gefeliciteerd voor alle zwangeren!!!!

Een knuffel voor een ieder die ongi is geworden, niet de hoop opgeven, er komt een dag dat we een positieve test in handen hebben

Erg spannend nog voor alle wachtenden, hoop dat het raak is!!!!

Hier alles rustig, ongi is voorbij dus onze vruchtbare periode komt eraan.
We gaan ook bijna op vakantie, in de week voor onze vakantie is onze eisprong dus ik ga of ongi worden of positief testen in onze vakantie, duimen jullie mee :)

Liefs

Hi ladies..
Zijn er nog meer mensen die stapelgek denken te worden??
Nog steeds geen rd'tjes... en vandaag 2x getest... als je heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt kunnen we er een vaag lijntje uithalen.. maar ja of dat opschiet?? Je mag er wel een loep bijhalen...
Wel vreemd, vorige maand heb ik mee voorgenomen me hier aan te melden.. en nu misschien al zw.........?? 7 mnd na de mk, mag het ook wel van mij...
Zijn bij jullie de mensen om je heen op de hoogte van de kinderwens?

zie trouwens al dat et81 wel in hetzelfde schuitje zit... ik duim voor je!

Hallo meiden,

Misschien een beetje een rare vraag, maar ik wist niet goed waar in welk topic ik het anders moest stellen. Komt ie:
Moet je altijd een orgasme hebben na je partner om zwanger te worden? Ik heb namelijk nogal veel moeite om een orgasme te krijgen. Het zou balen zijn als het daarvan af zou hangen.

Groetjes Maaike.

Terug
Bovenaan