NOD in september

Hallo meiden,

Misschien een beetje een rare vraag, maar ik wist niet goed waar in welk topic ik het anders moest stellen. Komt ie:
Moet je altijd een orgasme hebben na je partner om zwanger te worden? Ik heb namelijk nogal veel moeite om een orgasme te krijgen. Het zou balen zijn als het daarvan af zou hangen.

Groetjes Maaike.

Hoi Stuiter_balletje. Wat ik heb begrepen is dat een vrouwelijk orgasme beter is vóór dat de man klaarkomt, dit omdat het vrouwlijk vocht het sperma beter geleid. Vraag me niet hoe ik dit weet haha

Hoi Mama's!

Nog nieuwe zwangeren? Wat een leuke lijst. Ik heb mn NOD nu precies over een week, t aftellen is begonnen! Leuk! Spannend!
Vooral omdat ik eergister dus ineens ging bloeden (5 dagen na mn eisprong) gister ineens helemaal niets, nog geen drupje en vandaag ineens wat oud-bloed vanochtend en vanmiddag. Dus gewoon heel vaag. Ik kan alleen maar wachten en ondertussen dit Forum lezen, je voelt je dan echt gesteund, fijn is dat. Tot snel weer.

Liefs MamaLina

@mutti81: Om ons heen is iedereen eigenlijk wel op de hoogte van onze kinderwens. Meerdere weten ook dat ik inmiddels gestopt ben met de pil en hadden dit ook zeker wel verwacht na onze bruiloft. Zussen vragen ook  wel eens  (voor de gein) of er al een neefje of nichtje onderweg is. Dit vind ik nog wel leuk, wat ik wel jammer vind is dat er dus ouders van mn werk (werk op een kinderdagverblijf) vragen of ik zwanger wil worden (ja.. jullie zijn natuurlijk net getrouwd he?! krijg je dan...). Ik antwoord dan altijd van: Ach alle tijd, we zijn net getrouwd... Het gaat hun dan niet aan dat ik gestopt ben.
En zijn de mensen in jullie omgeving op de hoogte?

Goede avond dames!

Aailie, welkom! Succes met het zwanger worden! Ook voor jullie Babylin, mama Bianca en Mutti81! Wat tof al die nieuwelingen!

Marie, en al getest? Hopelijk dat toch pos?

Suzzy, wat vervelend, ongi niet ongi... Laat er snel duidelijkheid zijn hoor!

Uitje, dat is inderdaad moeilijk om niet te drinken op jouw eigen feestje, maar zolang het maar niet te veek is hé!

Marie, succes met het testen. Het kan idd zijn dat het langer duurt voor je ongi wordt wanneer je eitje wel bevrucht geraakt maar zich om één of andere reden niet kan innestelen. Heb zelf 2 rondes trug zo'n cyclus gehad... Héél moeilijk en vervelend!

Chanaty, veel succes en klusgenot!

Bij mij niks spannends eigenlijk, pfff wat duurt wachten toch zo lang!

XXX
Babeken

Hallo allemaal,

@Wish+Uitje:Ik wordt echt stapelgek van het wachten.
En het is ook zo raar allemaal, heb al paar dagen ongi gevoel maar vandaag is het minder en ben nou al bijna de hele dag misselijk.
Wordt je toch gek van!!!

@Mutti:een streep is een streep zeggen ze toch altijd...
Je kunt alleen maar een streep hebben als je zwanger bent.
Misschien heeft je lichaam nog niet genoeg hormoon aan gemaakt om een duidelijke streep te laten zien.
Spannend hoor!!!!

@Stuiterballetje: ik heb ook al eens op internet gelezen dat het het beste is als een vrouw een orgasme krijgt net voor de man.
Weet alleen niet meer waarom dat het beste is maar wat Eva schreef klinkt logisch.

@Mamalina: Kan het niet zijn dat je wat bloed hebt verloren vanwege een innesteling??

Succes allemaal.
Gr Wen.

Hoi,

Bij ons zijn mijn ouders, zus een twee vriendinnen op de hoogte. Mijn man heeft het voor zover ik weet alleen aan zijn teamleider verteld.
Ik  moet zoiets altijd aan mensen vertellen. Kan niets voor me houden. Als ik zwanger ben is ook iedereen vast weer heel snel op de hoogte. Bij mijn dochter had ik het de meeste mensen verteld met 7 weken. Hahah toen was ik jarig en heb het iedereen verteld.

Zijn er op dit moment trouwens meiden die al over tijd zijn en in spanning zitten of ze zullen gaan testen?

Debbie

Goedenavond ladies,

Ik heb een vraagje, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb rond mijn ovulatie last gekregen van oud bloed. Weet een van jullie misschien wat dit inhoud? Is dit goed?

Gr . Dani

Terug
Bovenaan