NOD in september

hallo allemaal

Tjee wat een boel  ik had meer  verwacht.

Kop op dames bij deze wil ik jullie heeeeeel veeel succes Wensen.
Met veel vruchtbare dagen.

Liefs
Chanaty

Hoi Allemaal,

Ik ben Cyrille 26 jaar en bezig voor een 2de kindje. We zitten in ronde 2. Mijn NOD is 22 september. Ik heb een cyclus van 35 dagen maar wel mijn eisprong op dag 14 (deze voel ik).

Ik heb al 2 testen gedaan, en daar was een vaag streepje op te zien, maar ik weet nooit of ik het nou graag wil zien of dat het echt is.

Ik voel me hetzelfde als tijdens de zwangerschap van mijn zoon 1 1/2 jaar. Maar voor de zwangerschap van mijn zoon heb ik een miskraam met 6 weken gehad, daar bleef het streepje ook vaag. Daarom ben ik erg onzeker.

Ben bang dat ik me de kwaaltjes die ik heb aanpraat, misselijk, heeeeel moe, gevoelige borsten.

Ik ben me echt aan het proberen te beheersen om pas volgende week te testen maar ik weet niet of ik dat ga redden.

Groetjes Cyrille

Ahhhh! heb zo'n buikkramp en ben twee dagen overtijd. Vanochtend weer negatief getest...het voelt alsof de roderamp arriveert...heb rare prikkels rond mn tepels en ben heeeeeel moe, dat lijkt toch weer op zw-kwaaltjes. Houd jullie op de hoogte.

Liefs MamaLina

Net getest en de test zegt overduidelijk ZWANGER. Nu alleen hopen dat het zo blijft!!

Heel veel succes en hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger.

Liefs Cyrille

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Mikkie
27
1e
1e
1

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Nikita1234
21
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
33
2e
1e
6

Et817
27
1e
1e
6

Mutti81
27
1e
11e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Joepie
25
1e
7e
7

Linda76
32
2e
9e
8

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

maggy
34
1e
9e
11

Hopje
28
1e
2e
11

Joyce
25
1e
4e
12

poeh5
33
5e
1e
13

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Bianc25
25
1e
1e
14

Mamalina
24
3e

15

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Aailie
25
??
1e
16

Benb
26
1e
2e
17

Jazzie
25
2e
1e
17

Joppeke
38
1e
3e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Sahiton
33
2e
13e
22
gyn26-9

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Bientje
26
1e
1e
22

Dani1983
23
1e
3e
22

Onewish
23
1e
2e
22

Happy75
32
2e
3e
23

madij82
25
1e
6e
23

mama '06
27
2e
4e
23

Leontine76
32
1e
10e
23

Wietske
38
1e
16e
24

Anne
26
1e
4e
27

Diaanmike
24
1e
12e
27/28
4e clomid

Mex
29
2e
3e
27

Bears    
31
2e
6e
30

Busababe
27
1e
3e
30

Lien9
28
1e
4e
30

zoetteke
29
4e
1e
05 okt

even achter mijn naam ook een  gezet, zoals ik eerder al had geschreven,
helaas niet zwanger, op naar de volgende ronde!

Hoi Meiden,

Wish: Dank je wel voor het erbij zetten. Jammer joh dat je vrijdag ongesteld bent geworden. Nieuwe ronde dan maar weer.

Maggi: Moeilijk he dat wachten. Dan denk je niet teveel er mee bezig zijn want dan hou ik het vast tegen maar hoe meer je dat denkt hoe meer je gaat stressen. Mijn man zei laatst heel lief: dan laat je het toch niet los maar hou je het lekker vast.
Nog 1 nachtje en dan is het donderdag.

Suzzy: ook jammer joh. Ok het is wel de eerste ronde maar ik weet nog wel dat ik de eerste ronde ook wel heftig vond, je begint toch aan een nieuwe stap in je leven.
Kan me voorstellen dat je even rust wil.

Liss: ik had ook van die wisselende cycluslengten en maar door  de ovulatietesten en temperaturen zag ik dat  het aantal dagen  voor de eisprong wel  kan wisselen maar  het aantal dagen na de eisprong bij mij steeds hetzelfde is. Ik weet dan precies als ik op een bepaalde vaste dag 's ochtends bij het meten  een temperatuurdaling zie, dat ik daarna ongesteld ga worden. Dat ik daar op deze manier een beetje zicht op heb maakt het wat makkelijker, dan zit ik niet steeds 2 dagen op de wc te kijken of ik al bloed zie.

Chanaty: ja opvallend he, ik had ook meer  verwacht. Jij ook succes !

Cyrille: ik hoor andere dames altijd zeggen een streep is een streep. Kan er zelf niet over meepraten want zwangerschapstesten gaven tot nu toe bij mij nog geen tweede streep. Ik herken dat, van dat je van ieder kwaaltje denkt zou het... Ik was vandaag 's middags al moe en ma en di ook al steeds vroeg moe,  dan ga je ook weer denken.    Ik duim voor je.

Mamalina: Spannend. Temperatuur je ? Is je temp nog hoog ? Ik heb gehoord dat de Kruidvat testen heel gevoelig zijn, misschien is dat wat ?

Ik zit nog in 'de wachttijd', 7 dagen voor mijn NOD. Steeds maar weer hopen dat ik 'iets voel'. Voel nog niets. Blij als ik moe ben, zou het, nou ja jullie kennen dat misschien wel.
Succes allemaal !

Liefs, Leontine

Cyrille: gefeliciteerd!

Och ja kan er iem een achter mijn naam zetten? Ben gisteren ongi geworden...

Suzzy, kop op meid en succes met de volgende ronde!

Tot later!

Hallo meiden!

Hier een beetje verwarring... Ik meende vorige week woensdag ovulatiepijn te hebben gehad. Dit duurde een paar uur in de ochtend en daarna zakte het al af... volgende dag nergens meer last van. Nu is het zo dat ik gisteren ineens een paar felle steken rechts had gevoeld, maar ik kon het zo gauw niet localiseren...    Het voelde alsof het het pijnlijkst was 5 centimeter schuin naar rechts onder mijn navel en het  trok  iets door naar mijn rechterzij... met een paar minuten was het voorbij, al voelde ik de rest van de dag het nog wel een beetje ''zitten'' bij bepaalde bewegingen. Nog nooit eerder gehad.  Maar kan mij niet voorstellen dat dat een innnestelingspijn moet zijn geweest, ook al zou het wel rond deze dagen kunnen...  Innestelingspijn, als je die al voelt, moet dan toch veel lager te voelen zijn?  

Ik probeer nu ook een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus en hoe mijn lichaam zich gedraagt. Toch is mij het één en ander nog niet helemaal duidelijk en dat hoeft nou ook niet zo 1,2,3... Toch 1 punt:  Nu heb ik  een vrij hoge basale temperatuur en weet niet of dit normaal is voor mij. Ik ben ook, heel stom, te laat begonnen. Ik ben het helemaal vergeten te proberen vanaf dag 1 van mijn cyclus. Ben pas rond mijn vermoedelijke eisprong begonnen.  Het hangt nu constant  tussen de 37,0 tot 37,3... Ik ben zo heel benieuwd wat jullie gemiddelde temperatuur is voor en na de eisprong! Kan ik een beetje vergelijken.

Wat ik ook vermoed is, nu mijn eisprong waarschijnlijk wat later was, dat mijn NOD ook wat verschuift. Ik ga dus voor de zekerheid een cyclus van 28 dagen aanhouden in plaats van de 24 en  ga het in de gaten houden... Tja, kan ook niet anders, hahaha.  Ben ik veels te nieuwsgierig voor!

Succes meiden, en voor de nieuwe zwangeren onder ons: gefeliciteerd!!!

Graag hoor ik van jullie!

Liefs    

Terug
Bovenaan