Hallo meiden!
Hier een beetje verwarring... Ik meende vorige week woensdag ovulatiepijn te hebben gehad. Dit duurde een paar uur in de ochtend en daarna zakte het al af... volgende dag nergens meer last van. Nu is het zo dat ik gisteren ineens een paar felle steken rechts had gevoeld, maar ik kon het zo gauw niet localiseren... Het voelde alsof het het pijnlijkst was 5 centimeter schuin naar rechts onder mijn navel en het trok iets door naar mijn rechterzij... met een paar minuten was het voorbij, al voelde ik de rest van de dag het nog wel een beetje ''zitten'' bij bepaalde bewegingen. Nog nooit eerder gehad. Maar kan mij niet voorstellen dat dat een innnestelingspijn moet zijn geweest, ook al zou het wel rond deze dagen kunnen... Innestelingspijn, als je die al voelt, moet dan toch veel lager te voelen zijn?
Ik probeer nu ook een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus en hoe mijn lichaam zich gedraagt. Toch is mij het één en ander nog niet helemaal duidelijk en dat hoeft nou ook niet zo 1,2,3... Toch 1 punt: Nu heb ik een vrij hoge basale temperatuur en weet niet of dit normaal is voor mij. Ik ben ook, heel stom, te laat begonnen. Ik ben het helemaal vergeten te proberen vanaf dag 1 van mijn cyclus. Ben pas rond mijn vermoedelijke eisprong begonnen. Het hangt nu constant tussen de 37,0 tot 37,3... Ik ben zo heel benieuwd wat jullie gemiddelde temperatuur is voor en na de eisprong! Kan ik een beetje vergelijken.
Wat ik ook vermoed is, nu mijn eisprong waarschijnlijk wat later was, dat mijn NOD ook wat verschuift. Ik ga dus voor de zekerheid een cyclus van 28 dagen aanhouden in plaats van de 24 en ga het in de gaten houden... Tja, kan ook niet anders, hahaha. Ben ik veels te nieuwsgierig voor!
Succes meiden, en voor de nieuwe zwangeren onder ons: gefeliciteerd!!!
Graag hoor ik van jullie!
Liefs