NOD in september

Ik zie dat er alweer zwangeren bij zijn, Super !!!!! Van harte allemaal!
Zit nog even op het wachtbankje, volgende week dindsdag/woensdag is mijn nod!
Tot nu toe niet zo veel last, beetje zeurende borsten en een zwaar gevoel helemaal in de onderbuik wat ik nog niet eerder heb gehad, maar ja je lichaam kan je goed voor de gek houden, Succes allemaal!

Liefs Esther

@ Poeh ; dank je we,vandaag naar ZH geweest voor laatste ronde OI en alvast intake gesprek gepland voor IVF etc. Kreeg te horen dat er 3 maanden wachttijd is voor je zowieso met de behandeling mag beginnen.ben er aan de ene kant heel blij mee,maar aan de andere kant schrik ik er ook van.Maar Afspraak staat nu dus komt wel goed..

Alle Zwangeren van harte!!!!geniet ervan!! Jullie hebben zo iets kostbaars gekregen!!!

Liefs Maggy

Dames,

Ik wordt gek. Ik had vier dagen geleden mn NOD. Ben nog niet ongesteld! ahhhhh....vanochtend weer getest omdat ik de ochtend na mn NOD negatief had getest en t was weer negatief. Ik snap t niet....Ben altijd op tijd ongesteld. Zo toevallig als het net nu we voor een kindje gaan langer weg blijft. Nou ik blijf maar wachten, zondag weer n testje. We gaan komend weekend naar Parijs, had wel gehoopt meer te weten. Nu moet ik een test meenemen. Pfffff...ik kon een week geleden al niet meer wachten op mn NOD nu ben ik helemaal ongeduldig.

Liefs MamaLina

Hier ook al zo rustig???

Hier alles goed, we zijn druk bezig onze koffers in te pakken.
Morgen gaan we lekker 2 weken naar kreta, ff bijkomen.
Mijn nod heb ik daar, dus duimen maar!
Heb een voorgevoel dat het weleens positief zou kunnen zijn deze keer, vraag me niet waarom, maar ja dan denk ik daarna ik hoop het natuurlijk ook dus misschien is het wel daarom. Lekker stom he....

5 oktober komen we pas laat weer terug, zal dus op zn vroegst 6 oktober weer hier zijn.

Heel veel sterkte en succes iedereen en ik hoop op veel goed nieuws als ik er weer ben

Liefs

hallo dames!
ik reageer toch ook maar eens even hier, ik had al een ander toic geopend eigenlijk.. Ik heb mijn NOD a.s. maandag de 22 ste. Erg spannend want we gaan eigenlijk helemaal niet voor nog een kindje, we hebben er al drie. Maar twee dagen voor mijn vermoedelijke eisprong (heb een erg regelmatige cyclus) hebben we per ongeluk niet veilig gevreeen, en dus is het nu toch wel spannend. Zeker omdat ik best graag nog een kindje wil, maar manlief eigenlijk niet... Als het ons nu zou overkomen zou dat wel even wennen zijn, en onze plannen wat herzien, maar ik zou het (stiekem) geweldig leuk vinden! Zo hoop ik dus dat het heeel toevallig door die ene keer raak is, tewijl mijn man hoopt dat ik ma of di gewoon ongi wordt, hihi... Ik heb geen verschijnselen, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen eigenlijk ook niet in het prille begin... Ik voel me ook niet alsof ik bijna ongesteld ga worden eigenlijk. Ik heb gisteren alvast een test gedaan, omdat ik het niet meer hield, maar die was negatief, maar dat was een simpele supermarkttest, en gewoon ook drie dagen te vroeg, dus zegt nog niks... Wordt vervolgd!!

Hoi meiden

Klets hier niet vaak, want er zijn zoveel meiden dat ik niet weet wat ik moet schrijven!!
Maar ik wil bij deze even al zwangeren feliciteren!!!
En de gene die helaas ongi zijn geworden hoop ik dat oktober een beter maand wordt.

Liefs Mama2006

Busababe, geniet van jouw vakantie! En hopelijk kom je terug met pos nieuws!

Yvette, we duimen voor je dat je mss toch zwanger zou zijn. Hoe denk je dat jouw man zou reageren moest het zo zijn?

Verder niemand die hier nog positief nieuws heeft???

Groetjes
Babeken

Terug
Bovenaan