Hoi Dames,
Ik houd de lijst goed in de gaten, leuk! Alle zwnageren gefeliciteerd en die ongi zijn geworden, daar ben ik zelfs jalours op! Ik zit op dag 37 van mijn cyclus en had mijn NOD gewoon op dag 28. Zo is t altijd. Er is dus iets vreemds, misschien ontpillen? Heb een hele harde buik en steken bij mijn baarmoedermond. Verder verlies ik veel afscheiding, transparant en wittig. Dus ik denk steeds, Ha! Ongesteld, en dan is t heel veel afscheiding. Sorry als je t te onsmakelijk vind!.
Nou en de laatste keer dat ik testte was maandag, twee dagen geleden. Een of andere Easy Home test van internet. Ik denk dat ik morgen ochtend weer test, clearblue dit keer. Snap gewoon niet wat er is, wordt er gek van. Vooral van die pijnlijke steken!
Heb trouwens ook nog iets raars aan mn pil ontdekt. Ik gebruikte de mini-pil, deze bevat maar 1 hormoon. Die moet je dus blijkbaar de hele cyclus doorslikken ook tijdens je menstruatie. Nou zit er van de apotheek een etiket op, 3 weken slikken 1 week stoppen. Dit deed ik dus ook. Nu las ik de bijsluiter en daarin staat dat je m dus 28 dagen moet slikken.
Zou daardoor mn cyclus in de war zijn ofzoiets? Jee je gaat overal aan denken als je zo aan t afwachten bent.
Houd jullie op de hoogte.
Liefs MamaLina (NOD 15 sept)