Hoi meiden,
Ik dacht vanochtend, laat ik eens een kruidvat testje doen, dan zie ik alvast dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben en is het niet zo rot morgen als ik ongesteld word. (moet ongesteld worden ergens tussen di 23 en do 25 sept).
Geeft die test ineens een lichte streep! Geen hele donkere maar wel zo duidelijk dat iedereen zou zeggen: ja dat is een streep.
Ik kan het niet zo goed bevatten en durf er niet op te hopen dat het nu in ronde 10 misschien raak is.
Vind het ook heel opvallend dat het komt nadat ik met monnikspeper ben begonnen. Ik ben vrij mager en altijd licht ongesteld, ik had gelezen dat monnikspeper zorgt voor wat meer aanmaak van progesteron zodat het eitje beter kan nestelen. De eisprong leek ik altijd te krijgen, zag ik via testen en de temperatuur. Zou monnikspeper dan echt meehelpen? Je weet het nooit.
Op internet zie ik wisselende verhalen over kruidvat testen. Straks ben ik even zwanger en stopt het weer ofzo. Eerst maar eens kijken of ik morgen of donderdag ongesteld word. Ik voel wel dat mijn buik gespannen staat, alsof ik teveel heb gegeten. Verder wat droge ogen. Zaterdag was ik ineens heel emotioneel, daarna niet meer. Temperatuur is continu hoog. Wat denken jullie ervan, misschien meiden die al een keer zwanger geweest zijn? Zijn de kruidvat testen betrouwbaar, word zo'n streep vaak dikker? Na hoeveel dagen bij jullie?
Liefs Leontine