NOD Januari 2021

<p> </p>Lepris eerste week januari ? BelgoGermano 1 januari ? xxNH 1 januari ? Poni 2 januari ? AprilMom 3 januari ? LautjeF 5 januari❤Chaneln05 5 januari ? LouLou 5 januari miskraam?SenK 6 januari ? FluffyMila 7 januari ?Lientje 9 januari ?Elfje 10 januari ? Smiley-X 10 januari miskraam?Unalome 11 januari ? MamaJoJu 11 januari❤JuffieSu 11 januari ? Stormeo 12 januari ? AliceInWonderland 15 januari❤JessieJM ? Creamamma ? Noeksie❤ChantalKoekje❤SteefH 16 januariKrokuzzzkelly 19 januari ❤Herfstbaby 19 januariLittleSunflower 23 januari ?Jettee 20 januari ❤Nroxy 21 januari ❤FloorElvira 22 januari ? KimmieX 24 januariWishfulThinking 24 januariITVS 18-24 januariKellyJM 25 januari  ❤LiefsVan 26 januari ?x-Marina 28 januari❤TamaraDe 29 januari ☹BabsG 29 januari ? Dappie 29 januari ☹CJS 30 januari ☹Femkemini 30 januari ☹Chaneln05 31 januariMamaVanLoesje 31 januari ?fluffyMila 31 januari ❤

Hee..
Ik was donderdag 3 dec ongesteld geworden. Inmiddels bijna weer voorbij. Mijn NOD is nog niet helemaal duidelijk. Mijn cyclus is nog niet stabiel. Cyclus van 45 dagen gehad en deze was 49 dagen.... Volgens de app zou dan 19 januari mijn NOD zijn. Ik hoop iets korter, zodat cyclus regelmatiger gaat worden.

Twee maanden geleden door mijn lichaam volledig voor de gek gehouden, was ook nog aan de pil, daar nu mee gestopt na 3 maandjes gebruik. Dus nu ontrekkingsbloeding.. 
Even wat achtergrond info. 
Ik heb een prachtig dochtertje van 7 maanden, na 2,5 jaar op natuurlijke wijze zwanger geworden. Na de bevalling, na 12 weken, spiraaltje geplaatst. Verkeerd en dus baarmoeder ontsteking. Alles laten genezen en daarna 3-4 maandjes de pil gebruikt, maar nu gestopt en dus nu voor ronde 1. 
Hoe mijn cyclus gaat lopen, geen idee. Maareld mezelf alvast aan. 

Ik schuif ook nog maar eens een ronde op. Sinds zaterdag ongesteld, we gaan de 11e maand in. 6e cyclus n'a mk. 
Mijn nieuwe nod staat op 1 Jan. 

Hier ook ongesteld momenteel, dus door naar ronde 2.
Mijn NOD zou 15 januari zijn (als cyclus weer 42 dagen is, wat ik niet hoop) Ben nu 4 dagen bezig met Teunisbloemolie, wil vanaf dag 10 gaan starten met ovulatietesten. Hoop dus dat ik mijn NOD nog naar voren kan schuiven. 

Ik ben op dit moment ongesteld. Gaan voor ronde 1 voor ons tweede kindje. Heb een zoontje van bijna 8 maanden. Ik verwacht mijn NOD rond 3 januari.

Poni wil je dat ik een lijstje voor jullie maak? Verwacht dat ik erbook wel bijkom (wacht alleen voor nu nog op me ei ?)
Edit: ik pas dit bericht aan gezien het op de 1e pagina staat met het NOD lijstje :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1QOd__2RdIrk0xltnaPbl97HGuwMEYDAaT1qfr7SphbE/edit#gid=1284257377

Terug
Bovenaan