NOD Januari 2021

Poni ga ik doen. Zal er morgen even voor gaan zitten gezien het al 23.00 is en ik morgen eerst nog ff met me zoontje naar de HA moet. 

Poni nee hoor was even kijken of de krentenbaard goed genezen was en oren weer even na laten kijken. Helaas wel weer middenoor ontsteking wat al op retour is dus hem extra in de gaten houden (verklaart zijn hysterische gedrag de afgelopen week voel me nu echt een loeder moeder dat het me niet opgevallen is >.< bij de eerste keer was er oveduidelijk iets aan de hand was een heel stuk minder dit keer.
ik heb het lijstje in me eerste post erbij gezet gezien die op pagina 1 staat. Nog een klein lijstje, komen wss nog wel een paar bij maar hopelijk niet teveel :)

Helaas ga ik me ook aanmelden. Geen idee wanneer mijn NOD is aangezien mijn menstruatie zo vaag is en de cyclus iedere maand anders, laat het weten als ik mijn ei heb gevonden.

Hoi allemaal! Ik meld mij ook aan. Dit wordt ronde 4 voor ons 2e kindje. Bij m'n dochter was ik in die ronde zwanger geworden, duimen maar?? Nod zal ongeveer 4 januari zijn.

x-Marina ben jij inmiddels al echt ongesteld dan?
Zonnetjezeven welkom. het is nog wat rustig gezien de meeste hun NOD in dec nog hebben. 

Terug
Bovenaan