NOD Januari 2021

Hee allemaal!
Nou de intake is telefonisch en staat gepland voor woensdag 3 februari. Vrijdag 5 februari is de 1e echo! ?
Wel spannend nu het zo definitief wordt. Dat maakt het ook wat realistischer en echter :)
Voorlopig zal ik minder reageren hier. Volgende week doe ik wel verslag van de 1e echo als jullie dat leuk vinden.
Fijne avond verder! Dat jullie ook snel zwanger worden ?

@poni over scherp zijn ITVS heb je 1 I te veel gegeven?en tamaraDe mag je op 29 januari zetten?
@krokuzzzkelly misschien ben je dan indd al 8 weken maar houd er wel rekening mee dat je dus ook pas 6 weken kan zijn?

Wat fijn KrokuzzzKelly dat het allemaal zo snel gaat nu! Vanmorgen zelf een digitale test gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Straks ook maar eens inschrijven bij de verloskundige. 

Wat leuk x-marina en krokuzzzkelly. Gefeliciteerd. Zo zie je maar hoe verschillend België en Nederland hierin zijn.
Ik belde naar de gyneacoloog om een afspraak te maken en ik moet eerst een afspraak maken bij de huisarts voor een bloedonderzoek voor mijn HCG waarde om te zien hoever ik ben. Heb nu een afspraak vrijdag bij de huisarts en als ik die uitslag heb mag ik pas bellen voor een afspraak bij de gynaecoloog voor week 8. Als ik zelf uitreken ben ik nu 4weken en 6 dagen. Zo goed als 5 weken dus.
Dat zou dan nog 3 weken wachten zijn voor de 1e echo ?. Spannend allemaal toch hoor. En dan hopen dat het lukt met mijn werk voor een afspraak ?. 

Ik heb vanochtend een early zwangerschap test gedaan van de kruidvat. Ik ben deze keer zo ongeduldig. Gister avond weer last van krampen onder in me me buik ik dacht dan zal ik wel ongesteld worden vandaag. Maar dat is niet het geval maar ook de zwangerschap test was negatief. Nog twee dagen wachten. Leuk om het overzicht te zien dat het bij een aantal al wel gelukt is deze maand 

Terug
Bovenaan