NOD Januari 2021

Vanmorgen nog een restje gedaan en hij is gelukkig donkerder dan gister. In het echt ook beter zichtbaar dan op de foto, over paar dagen nog maar eens testen om te kijken of hij duidelijker wordt. 

https://imgur.com/gallery/4BeVl2z

Vandaag de CB weken indicator gedaan. Deze geeft aan dat bevruchting langer dan 3weken geleden is. Er staat 3+ zwanger ?
En gisteren mij via online aanmeld formulier aangemeld bij verloskundige. 

[quote quote=10400256]Vandaag de CB weken indicator gedaan. Deze geeft aan dat bevruchting langer dan 3weken geleden is. Er staat 3+ zwanger ? En gisteren mij via online aanmeld formulier aangemeld bij verloskundige.[/quote]
Super zeg :)

@KrokuzzzKelly, wauw wat fijn! en dan is het ook niet eens meer zo lang wachten tot je eerste echo. Wat een mooie tijd breekt er aan.
@Liefs van, balen zeg.. dan weer door naar de volgende ronde! 
@Marina, ik kan het streepje op de computer nog niet zo goed zien, maar 'een streep is een streep' en als je het zelf ziet is het belangrijkste. Super fijn zeg! Misschien inderdaad over een tijdje even een digitale test doen?
Hier ben ik rustig aan het wachten op mijn eisprong. Vandaag nog negatief. Ik verwacht hem eigenlijk donderdag. Dan zou de clearblue ovulatietest morgen op een smiley moeten staan toch? Ik schrijf trouwens nu voornamelijk mee in het topic 'zwanger in 2021'  en NOD februari', omdat de kansen op januari al verkeken waren, maar vind het leuk om jullie verhalen te blijven volgen.

Dank jullie :) alleen nu kan ik morgen pas bellen dan zijn ze telefonisch bereikbaar... Dan moet ik tijdens werktijd even momentje zien te vinden dat ik bellen, zonder dat ik afgeluisterd wordt.. ik denk dat ik tussen de middag dan maar ff in de auto het telefoongesprek moet houden. Dan hoop ik snel een afspraak te kunnen krijgen. 

Terug
Bovenaan