NOD Januari 2021

KrokuzzKelly dat kan hoor! ik heb altijd waterig in vruchtbare dagen en heb nooit draden kunnen trekken. wie weet bij jou ook wel, maar zeker gezellig blijven maken

Mmm. Ik zei tegen vriendlief. Als ik nu ga douchen en na het douchen op jou lig te wachten vind je dat dan spannend ? kreeg ik een teleurstellend antwoord, ja weet ik nog niet want ik ben moe van een dagje werken ? daar gaat mijn gezellige avond.... Ik heb natuurlijk niet verteld dat ik denk dat ik mijn ei heb dan ligt de druk wat hoger... 
Wat nu te doen

Als hij niet wilt kan je niet dwingen zeker als je zegt dat je ei eraan komt en de druk hoger ligt. Maar ik ben dan wel zo van als hij morgen niet wilt, dan zeg ik gewoon van hallo je wilt toch een kind moet je er wel wat voor doen ?

@Krokuzzzkelly Heel herkenbaar, hier ook een man die kan zeggen hoe moe die is en echt niet wil. Ik ga dan ook niet dwingen en probeer het dan in de ochtend opnieuw ?

smileyX, in de ochtend is voor ons lastig.. hij staat om 6uur op voor het werk. Misschien vanavond nog een kansje wagen :) 
Toen we gisteravond naar bed gingen merkte hij aan mij dat ik teleurgesteld was dat hij moe was, toen vroeg hij nog; of was het vandaag de dag. Ik zei misschien wel. Daar was het bij gebleven en we zijn gaan slapen. Hij was wel moe van het werken die dag. 

Hier heeft me man geen keus ? ik sleur hem gewoon mee als de kids slapen. Hij heeft gelukkig ook geen moeite met presteren. Ik vertel hier ook niks al weet hij heus wel als we 4 dagen seks hebben dat het de vruchtbare dagen zijn

Hier vanochtend mijn temperatuur weer op 36.3.
Waar ik gisteren nog mijn baarmoedermond voelde, was hij vandaag nergens te bekennen? ??‍♀️ om 12 uur ga ik weer een test doen om te kijken hoe het er voor staat ?

Ik sluit aan bij dit topic. Na een positieve test te hebben gehad is het helaas enkele dagen erna niet goed gegaan. Vanochtend getest en deze was weer helemaal wit. Klaar voor een nieuwe ronde. Nog niet duidelijk wanneer NOD is omdat ik niet weet of mijn cyclus het weer oppakt als voorheen. 

Terug
Bovenaan