Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lepris oh ja vandaag is je piek. Maak het zeker nog gezellig en test morgen nog een keer om te zien of je nog een piek hebt of dat ie afgenomen is
hefstbaby hopelijk meer geluk in januari
@feyre jaa we hebben natuurlijk zaterdag en zondag ook al seks gehad. Dus misschien dat we vanavond over slaan (als we zin hebben natuurlijk niet) en anders morgen weer!
@herfstbaby ohh ja snap ik dat het je dan te lang duurt. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!
Hee.
Vandaag hier waterige afscheiding. Is dit dsn voortekenen van eisprong? Ik zit op cyclus dag 19 dus het zou wel mogelijk zijn ?
Ik doe nog zonder ovutesten omdat dit nu 2e ronde is. En ook afwachten of cyclus deze maand wat korter wordt dan 49/ 47 dagen.
Misschien dan voor zekerheid straks maar gezellig maken ?
Groetjes!
Herfstbaby 4 jaar ertussen heeft ook z'n voordelen. Mijn bonus dochter was 4 toen we ons zoontje kregen en ze snapt veel meer. Me zoontje is nu 13 maanden. Snap het gevoel wel hoor want wij willen er nu ook niet te lang tussen
Lepris neem de mogelijkheid iig morgen dan. Als je teat morgen weer negatief is dan is je ei morgen gesprongen dan heb je nog 24 uur km het eitje bevrucht te krijgen. Je hebt wel klaar liggen maar elk beetje erbij kan nooit kwaad ?
KrokuzzzKelly dat zou kunnen mijn vrucjtbaar alijm is ook waterig. Ik kan geen draden trekken miss lukt jou dat wel? Vele kunnen dit namenlijk en is doorzichtig. Verder is je afacheiding vaak dikker en cremig van kleur
Feyre, nou draden trekken van slijm lukt niet, daar is het dan vrij dun voor...?
Verder is het wel vrij doorzichtig. Van het weekend al wel gezellig gehad. Dus de komende dagen ook maar eens doen.