NOD Januari 2021

Ik denk dat ik deze maand nog 1x mijn nod kan verwachten hij staat namelijk op de laatste dag van deze maand.. 31 jan.. 
En voor iedereen met een positieve test Gefeliciteerd!! En voor iedereen die net als ik weer op het wachtbankje moeten succes en hou moed!! ? hihihi..

Gefeliciteerd aan alle dames met een positieve test!
Helaas voor iedereen die ongesteld is geworden :-( zie jullie in de groep van Feb.

Ik lees hier nog wel mee omdat ik benieuwd ben hoe het verder met iedereen gaat. 

Vandaag nog eens getest met de CB en die geeft zwanger 1-2 weken aan ??
Deze week maar contact opnemen met de verloskundige! Klachten beginnen nu ook steeds duidelijker te worden.
Ik blijf zeker nog hier meelezen om te kijken hoe het met iedereen gaat en hoop nog veel mooie testen te zien! ?❤️

Gefeliciteerd @Smiley-x wat een heerlijk bericht zo smorgens vroeg. Geniet er van!!

Ik heb zojuist een smiley gehad op de CB ovu test. Ik denk zelf dat mn ei ook al bijna springt want heb echt krampen en sinds gister avond voel ik me echt een beetje rot. Dit heb ik meestal rondom mn eisprong.
Gister ochtend nog een leeg rondje en vanmorgen dan de smiley. Wellicht als ik savonds had getest was er toen al een smiley. Afgelopen dagen veel gezellig gemaakt gister avond ook en vanavond ook nog maar eens voor de zekerheid.

NOD 26 januari klopt dan wel voor mij.

@Smiley-x wauw super fijn gefeliciteerd!!
@mamajoju wat spannend zeg. Ik hoop dat je test morgen nog duidelijker positief is. Ik ga morgen (of woensdag) ook weer testen na de negatieve vroege test van afgelopen zaterdag. Nog steeds misselijk dus nog wel hoop op een positieve test :) 

Hi dames, Helaas, de rode Ferrari is hier gister gearriveerd. Nouja, het lijkt wel een file rode Ferrari’s, man wat verlies ik veel bloed! Denk dat mijn lichaam toch wel een beetje van slag is zonder spiraaltje. Ik had ongeveer alle symptomen qua zwangerschap: gevoelige borsten, steekjes en krampjes, misselijk etc. Maar dat is denk een reactie op geen hormonen meer. Mijn cyclus blijft gelukkig voor nu hetzelfde en de eisprong heb ik dus ook heel duidelijk gemerkt. Dat is dan wel weer fijn om te weten! Had nu 27 dagen er tussen. Hoop dat er hier snel wat positieve testen voorbij komen! Wij maken ons op voor de tweede rond 

Terug
Bovenaan