NOD Januari 2021

Proficiat aan alle dames met een positieve test!
Hier deze ochtend ongesteld geworden, voor het eerst blij dat dit het geval is. Een cyclus van 38 dagen ipv de normale 27-28. Hopelijk eenmalig.
Ik schuif dus ook door, naar maand 12...

Gefeliciteerd aan de dames van met positieve zwangerschapstest!  Veel geluk :)
En anderen succes met een nieuwe ronde!
Hier nu op cyclus dag 40. De laatste dagen niet fit en af en toe een menstruatie achtige buikkrampen. Nog geen testje gedaan. Vorige cyclussen waren rond de 45 dagen. Dus ik wacht nog paar dagen dan erg benieuwd welke kant dit opgaat. Is nu ronde 2 trouwens. Dus houdt ik er rekening mee dat het nog niet zo kan zijn
Fijne dag verder

@BelgoG wat balen! Je had wel gewoon je eisprong gehad op het normale moment toch? Wat gek zo een lange LF! 

Hier inmiddels CD35 en nog steeds geen positieve ovuluatietest. Normaal duurt mijn hele cyclus 30-36 dagen. Ben wel door blijven testen met ovulatietesten dus ben benieuwd of mijn eisprong nog komt of dat ik eerdaags gewoon ongesteld word. 

Ik heb vandaag wat bruinverlies, dus ik ben bang dat ik ongesteld ga worden. Ik snap inmiddels niets meer van mijn lichaam, want ik ben nooit misselijk en nu al een week! Misschien dat ik morgen (=nod) toch nog ga testen, maar heb nu vooral het gevoel van wie houd ik voor de gek? Wat zouden jullie doen? 

Ik mag bijna naar het wachtbankje, vandaag positieve ovu test en enorm last van ovulatiepijn gehad was er naar van.
Vanavond nog een keer gezellig maken en misschien morgen nog voor de zekerheid als het er van komt. Morgen sowieso nog 1x ovu testje doen of er nog een smiley is of dat hij afloopt.

Hebben jullie ervaringen met 2x daags testen? Vroeg me namelijk af of het bijv gister avond al een positieve test had kunnen zijn (smorgens nog niet). Meer uit nieuwschierigheid hoor want ben er optijd bij nu en heb het nu verder niet in de hand behalve het nog gezellig maken...

X–Marina, idd. Gelukkig kan ik vrijdag bij de gyn terecht.
liefst van, ik test enkel s morgens. Het is idd een enkele keer voorgevallen dat ik daardoor slechts 1  had. Daarom ook dat ze zeggen in de bijsluiter ´de 24 tot 48 uur na een positieve test´ denk ik.

Terug
Bovenaan