NOD Januari 2021

Helaas vandaag weer een negatieve test (op mijn NOD). Gisteren wat licht bloedverlies, dus ik maak me op voor de volgende ronde..  Volgende NOD is op 8 februari.
@mamajoju: aah wat leuk! ja ik zie hem ook hoor (wel licht). Hou je ons op de hoogte? 
Heel veel succes voor degenen die nog aan het wachten zijn. Goed om te lezen dat al paar gelukkigen bij zitten :) 

@mamaJoJu jaaaa ik zie m hoor! Hij word duidelijker!!

Vanmorgen geen smiley meer met CB en aangezien ik gister mn eisprong voelde had ik dit ook wel verwacht. Hebben de afgelopen dagen veel gezellig gemaakt. Misschien vanavond nog maar ik leg er geen druk op want ik ben er van overtuigd dat mn eisprong echt gister was en zondag avond denk ik dat ik al positief zou zijn geweest want zondag ochtend was de test heel donker maar geen smiley dus ik ga op het wachtbankje. Zooo spannend!!

MamaJoJu ik zie hem ook!?
Het lijkt erop dat ik op cyclusdag 36 toch nog mijn ovulatie heb gevonden, pff. Blijf nog wel even door testen want ik gebruik dit merk voor het eerst en zag bij andere meiden op het forum donkerdere strepen. Voor nu NOD op 26/27 januari! ??
https://imgur.com/gallery/fv0ua9M

Proficiat aan de nieuwe zwangeren!
Ik heb akvast eens gebeld naar de gynpraktijk en de assistente mijn probleem voorgelegd. Misschien dat het ook nuttig is voor andere dames:
zei wist te vertellen dat een (erg) lange luteale fase zeer uitzonderlijk is, of toch tenminste dat dit "spontaan" is. En al helemaal indien dat niet iedere cyclus zo is. Zelf dacht ze aan een bevruchting die zeer vroeg in/na de innesteling fout is gegaan. Dat zou dan ook de krampjes ed van de voorbije week verklaren.
Mss dat de gyn zelf vrijdag meer info kan geven of nog iets kan zien in de bloedtest of echo.

Hier is het even stil geweest vanuit mijn kant.
Ben opgenomen geweest in het ziekenhuis met heftige buikklachten.
Daar hebben ze bloed geprikt en bleek ik zwanger. Voor mijn gevoel zat het niet goed en dat is ook gebleken, want gisteren is heftig bloedverlies begonnen, contact gehad met verloskundige en gynaecoloog en moet rekening houden met een MK.

Over twee dagen gaan ze weer bloedprikken, mocht ik heftigere pijnen krijgen moet ik eerder aan de bel trekken.

Terug
Bovenaan