Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@x-marina ik ben het met SenK eens dat gisteren donkerder is maar je eisprong kan ook pas na 48 uur zijn daar zou ik vanuit gaan want dat voorkomt een eventuele teleurstelling van een witte test?
Thanks allemaal voor het meekijken! Vandaag CD37 dus ben blij dat ik uberhaupt mijn eisprong heb gevonden. Mijn LF in de vorige rondes was: 7, 8, 10, 11, 11, 13. Ben benieuwd deze maand! Gister en eergister gezellig gehad dus hopelijk vandaag en morgen nog en dan fingers crossed.
Hier vandaag helaas slecht nieuws ?
Vanacht verloor ik donkerbruin bloed en vanochtend Cb test gedaan en gaf niet zwanger aan. Half uur geleden begon ik echt helderrood bloed te verliezen. Helaas dus een vroege miskraam. Toch 4 dagen erg gelukkig geweest met het idee dat ik zwanger was.
Nu even balen en dan door naar de volgende ronde ??
@x-marina zal ik dan een LF van 13 rekenen en je eisprong na 48 uur dus nod 28 januari??
@smiley-x wat verschrikkelijk zeg?hoeveelste ronde was dit? Neem de tijd die jullie nodig hebben om dit verdrietige nieuws te verwerken?
@FloorElvira mijn volgende nod is ook nog deze maand.. namelijk oo de 31ste.. lekker op de valreep ? en anders schuiven we toch door naar de feb groep..
Ja 28jan is prima! Blijft er tenminste nog wat leven in deze groep . Net ook een digitale ovulatietest gedaan van CB en die geeft ook een smiley dus helemaal blij.
@Smiley-x wat ontzettend k*t!
@floorelvira Het was pas ronde 2 maar toch erg balen als je die positieve test hebt gehad. We hebben wel ruim 1,5 jaar moeten wachten met proberen vanwege een ziekte van mij die niet onder controle was dus het voelt alsof we al langer bezig zijn. Nu even een dagje treuren en dan maar weer door.