NOD Januari 2021

@Floorelvira hahaha nee het klopt echt! Ben eerder ongesteld geworden want 10 jan was het gemiddelde van alle maanden eerder en het bleek dus dat ik (niet goed gekeken dus) een 26 dagen cyclus had al 3 maanden.. door de drukke maand december (sint, 2 verjaardagen, kerst en oud&nieuw) eigelijk helemaal niet door gehad en in de app veranderd ??‍♀️ dus 6 januari had ik ongesteld moeten worden alleen werd dat 1 dag eerder 5 januari en 26 dagen later is 31 januari ? kon me wel voor me kop slaan toen ik het door had.. hihihi.. me hoofd loopt eigenlijk over door een heleboel dingen (gelukkig geen stress dingetjes meer).  

Lepris 1ste week van januari?
BelgoGermano 1 januari?
xxNH 1 januari?
Poni 2 januari?
AprilMom 3 januari?
LautjeF 5 januari❤️
Chaneln05 5 januari?
LouLou 5 januari miskraam?
SenK 6 januari?
FluffyMila 7 januari?
Lientje 9 januari?
Elfje 10 januari?
Smiley-X 10 januari miskraam?
Unalome 11 januari?
MamaJoJu 11 januari❤️
JuffieSu 11 januari?
Stormeo 12 januari?
AliceInWonderland 15 januari❤️
JessieJM?
Creamamma?
Noeksie❤️
ChantalKoekje❤️
SteefH 16 januari
Krokuzzzkelly 19 januari
Herfstbaby 19 januari
LittleSunflower 20 januari
FloorElvira 22 januari
KimmieX 24 januari
WishfulThinking 24 januari
LiefsVan 26 januari
x-Marina 28 januari
BabsG 29 januari
CJS 30 januari
Chaneln05 31 januari
MamaVanLoesje onbekend
Femkemini onbekend

Ik zie dat ik niet meer tussen het schema sta..
maar helaas hier vanmiddag een bloedbad aangetroffen.. dus we gaan door voor ronde 3..

Hee dames! Gefeliciteerd voor de zwangeren ❤ en een hart onder de riem voor de meiden met een negatieve test, ongesteldheid of vroege miskraam..
Mijn NOD is nog onbekend want mijn cyclus is een beetje onvoorspelbaar na de miskraam van begin november. Op eerste kerstdag ongesteld geworden voor het eerst na de mk dus zit nu op cyclusdag 20! Had vanochtend voor de 7e dag op rij een knipperende smiley, ben heel benieuwd wanneer hij stil gaat staan en ik weer een eisprong heb ? hoop dat ik nog wel binnen deze groep val dan!

Terug
Bovenaan