NOD Januari 2021

@x-marina ik had vorige maand na mijn eisprong ook vaak steken in mijn lies maar helaas betekende dat niets?hier pas 7dpo met een LF van 11 dus vrijdag nod maar nog niks gevoelt?

al even niet meegeschreven, beetje gelezen. Ik vermoed dat ik op het wachtbankje zit. Ik voel laag in mijn buik lichte druk. Wat ik afgelopen 2 weken niet gevoeld heb. Na de mk van afgelopen maand weet ik niet wanneer mijn eisprong is geweest of hoe mijn cyclus is. We hebben vanaf eind december om de dag seks gehad (in de hoop de eisprong niet te missen) we gaan het zien. Ik heb ook nog niet in mijn hoofd wanneer ik wil gaan testen. Ik wacht het denk ik rustig 14 dagen even af. 
succes allemaal. 

Dat is goed. Val ik nog in de januari groep. Misschien dat ik toch wat eerder test, even afhankelijk hoe het voelt. Wil niet weer zo’n teleurstelling net als vorige maand. Toen had ik een dag of 4 een positieve test gehad en toen kwam er de bloeding. Dus zal nu langer wachten met testen. 
Ik heb het deze maand ook veel beter los gelaten. Mijn man en ik hadden afgesproken om om de dag seks te hebben en dat lijkt te werken voor ons hoofd. Tijdens de seks er minder mee bezig. 
We gaan het zien. 

Hoi allemaal,
Wijn zijn nu 9 maanden bezig voor een kindje. Na het stoppen met de pil wel wat last gehad van het ontpullen zoals hele korte cyclus. Maar de afgelopen 4 maanden wel gewoon regelmatig. Nu had ik vorige week maandag mijn ei. Maar ny had ik zaterdag avond een beetje bloedverlies ik dacht dat mijn cyclus weer korter was geworden maar dit is dus niet zo want het bleeft bij dat beetje. Nu heb ik sinds gisteren wel ineens last van mijn borsten. Zou dit een innestelingsbloeding geweest kunnnen zijn en zijn er leden die dit herkenen?

Hoi!
Ik heb deze maand nog niet weer meegeschreven, omdat ik er even iets minder mee bezig wilde zijn, maar nu komt het allemaal toch weer wat dichter in de buurt dus toch maar weer even meeschrijven ?
Zit nu in de vierde ronde voor 1e kindje. Vorige ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt, toen luteale fase van 11 dagen. Nu 9 januari mijn ei gehad (weer met testen en tempen gevonden). Dus met 11 dagen LF zou 20 januari mijn NOD zijn. Dat is dus al bijna.. vind het wel erg spannend worden allemaal.
Op DPO 4 in de avond bij omdraaien in bed ineens een hele scherpe steek in bm gehad, voelde bijna alsof er binnenin iets scheurde.. dpo 5 ineens meer slijmverlies, heb dus eigenlijk maar weinig hoop. Qua temp zat ik tot eergisteren op 37, gister 36,9 en nu 37,2, dus dat zou kunnen wijzen op innestelingsdip.. gister ook lage rugpijn en hoofdpijn.. maar ja dit alles zegt ook nog niks natuurlijk.. ik ga maar nergens van uit en hoop stiekem natuurlijk wel op een positief resultaat. 
Voor iedereen die ook nog op het wachtbankje zit, ik hoop zoo op positieve verhalen de rest van de maand nog!! ?

Terug
Bovenaan