NOD Januari 2021

[quote quote=10396523]@poni er staan nog 2 enen onderaanvalt jou nod ook nog in januari?[/quote]

Deze app werkt niet helemaal lekker op mijn mobiel. Elke keer als ik het bericht wil aanpassen doet die heel raar
Ik verwacht mijn NOD 2 of 6 feb.

@poni dan valt je nod dus net niet meer in januari?die 2 enen zijn verder niet zo boeiend dus je hoeft er geen moeite voor te doen hoor?
@krokuzzzkelly hoe gaat het bij jou? ik moet zeggen dat jij het wel echt spannend houdt?

Floor
Het blijft ook nog steeds spannend, de menstruatie is tot zover nog niet doorgebroken. Vandaag is cyclus dag 45. Ook verder geen tekenen daartoe. Wel al deze week sneller moe. En tijdens ontbijt minder zin in 2 boterhammen, dan steeds maar 1 gegeten. En af toe last van buikkrampen. Waartoe dit lijd.... ? ? Ik had al gezegd tegen mijn vriend dat ik dit weekend wel test wil doen, maar denk dat ik nog tot dag 49 wacht. Dat was tot nu toe langste cyclus. 

@krokuzzzkelly ik begin voor jou toch wel heel veel hoop te krijgen?en eerlijk ik ken niemand die het zo lang volhoudt om niet te testen?

Stiekem heb ik zelf ook wel hoop.? Maar dit is ook pas de 2e ronde. En in augustus 2020 pas gestopt met de pil. Dus ik houd er wel rekening mee dat het ook nog even kan duren voordat het raak is. 

Zijn er nog meiden die binnenkort kunnen gaan testen? Hier pas 4DPO dus nog niks zinnigs over te zeggen. Sinds eisprong continu steken in mijn liezen.

Terug
Bovenaan