NOD januari 2022 ?

Lieve dames,Zelf vanmorgen (na +/- 5 dagen overtijd) ongesteld geworden, dus wij gaan door naar januari. Wie hoopt er ook op een knallend begin van 2022? ?<br /><br /><br />NOD’s:<br /><br />- HeHoLetsGo = 29 december ?<br />- Frasseke = 30 december ?<br />- Gebruiker Bambi = 01 januari ❓<br />- Idem = 02 januari ?<br />- Iloontjee = 03 januari ❓<br />- MillyMae = 04 januari ?<br />- My- = 04/05 januari ?<br />- BoJo = 06/07 januari ?<br />- maedsche = 07 januari ?<br />- Bianca Jansen Zweerus = 10 januari ❓<br />- ERZ = 10 januari ?<br />- Fiedjexx = 13 januari ❓<br />- IsaV = 13 januari ?<br />- gebruiker889912 = 14 januari ❓<br />- Anirbas = 14 januari ?<br />- H P = 15 januari ?<br />- LivB = 15 januari ❓<br />- Lis- = 16 januari ?<br />- onvervuldewens = 16/17 januari ❓<br />- MB = 17 januari ?<br />- Ltls = 17/19 januari ?<br />- Kellyleeuwtje = 18 januari ❓<br />- D-minkx = ~ 19 januari ?<br />- hartjefeb = 19 januari ?<br />- Nicollee = 19 januari ?<br />- GerLi = 21 januari ?<br />- LilaX = 22 januari ?<br />- Basilicum = 22 januari ?<br />- Bellie = ~ 22 januari ?<br />- LizzieJ = 25 januari ?<br />- HeHoLetsGo = 25 januari ?<br />- My- = 30 januari ❓<br />- Je-nni-fer = nod onbekend ?<br />- BellaBori = nod onbekend ?<br />- Maria H = nod onbekend ?<br /><br />Mocht er iets aangepast/aangevuld moeten worden, laat het me dan zeker even weten!
 
Oooh jammer zeg, dat je alnog ongesteld bent geworden...
Hier gaan we er ook weer voor. Mijn NOD ligt rond 6 januari. Vorige keer heb ik echt veel getest, dat wil ik nu niet meer doen. Heb mezelf echt gek gemaakt. Nu dus proberen te wachten tot 6-8 januari...
 
[quote quote=10511870]Oooh jammer zeg, dat je alnog ongesteld bent geworden… Hier gaan we er ook weer voor. Mijn NOD ligt rond 6 januari. Vorige keer heb ik echt veel getest, dat wil ik nu niet meer doen. Heb mezelf echt gek gemaakt. Nu dus proberen te wachten tot 6-8 januari…[/quote]
Herkenbaar... Ik heb mezelf ook voorgenomen om géén early test meer te doen. Je maakt jezelf inderdaad alleen maar gek. 
Op naar een gezellige feestdagen ?
 
Hi dames,
Ik hoop ook op een knallend begin van het nieuwe jaar! Ik zal mijn NOD rond 13 januari hebben.
En @Yolanda; heb ik ook altijd.Van veel testen krijg je enorm veel stress en is de teleurstelling nog harder. 
Ik wil deze ronde ook geen gebruik meer maken van ovu testen, dit heb ik afgelopen maanden gedaan en ik kreeg daar ook veel onrust van. 
 
 
Ook ik ben net ongesteld geweest. 6/7 januari nod. Nieuwe ronde nieuwe kansen...
Duimen voor ons allemaal ???
 
Om een of andere gekke reden kan ik de hoofdtekst niet meer aanpassen ? waardoor ik de data er van jullie allemaal niet meer in kan zetten. 
Hopelijk voor jullie ook een mooi begin van het nieuwe jaar! ??
 
[quote quote=10512641]Om een of andere gekke reden kan ik de hoofdtekst niet meer aanpassen ? waardoor ik de data er van jullie allemaal niet meer in kan zetten. 
Hopelijk voor jullie ook een mooi begin van het nieuwe jaar! ??[/quote]Ik zag bij andere dat dit soms even kon duren, dus misschien is dat hier ook het geval. Anders net als in november af en toe tussendoor de update geven. Maar hopelijk lukt het om de hoofdtekst aan te passen, lijkt me een stuk makkelijk ;). Ik zit zelf nog net in dec (30ste), maar was deze stiekem ook al een beetje in de gaten aan het houden voor als ik straks toch nog door zou moeten.
 
Deze cycle was erg teleurstellend, zelfs mijn partner voelde dat het raak was, maar helaas. NOD is 1 januari 2022. Wat een kut begin van het jaar als het niet zo is hahaha, FML. Hoping for the best, vandaag een smiley gekregen met Clearblue ovulatietest, dus imma do my thang and PRAY! 
 
Ik duim voor ons allen!
 
Terug
Bovenaan