NOD januari 2022 ?

@ Frasseke Dat klopt inderdaad. Hopelijk dat ik hem weer kan aanpassen en anders worden het gewoon tussentijdse updates ?. Ik hoop voor je dat je een prachtig cadeau krijgt met oud en nieuw en dat je niet door hoeft naar deze januari groep ?
@Gebruiker Bambi Oef dat is spannend en zou inderdaad wel een *** begin zijn anders. Maar wie weet is het juist een prachtig begin! ??
 
Aangezien het eerste bericht helaas niet meer aangepast kan worden, hierbij een update van de NOD's:
- Frasseke = 30 december
- Gebruiker Bambi = 01 januari
- Yolaana = +/- 6 januari
- BoJo = +/- 6/7 januari
- Fiedjexx = +/- 13 januari
- H P = +/- 15 januari
 
Hey! Ik zou het heel leuk vinden om mee te kletsen! Mijn NOD zal ook rond 7 jan zitten. Wij hebben al een zoontje die 1 jan 1 jaar wordt en het begint weer te kriebelen! dus vind het wel weer spannend om ervoor te gaan!
 
Heejj
ik voeg me ook toe bij jullie! ? 
mijn NOD is rond oud & nieuw. Namelijk op 30 december maar kan ook 31 december zijn. Ik heb ook voorgenomen om niet eerder te testen haha .. gewoon verspilling...en met feestdagen gaat de tijd als een speer ? hopelijk hebben we meer geluk ? dit keer en ook voor jullie!!
 
Li
 
@BellaBori Wat leuk zeg! Was het bij jullie eerste 'snel raak'? Kan het me wel voorstellen ja dat het altijd wel iets spannends blijft, ookal is het een tweede. 
@Gebruiker10359295 Spannend hoor, zo je NOD rond de jaarwisseling! ? Dat zou een leuk begin zijn van het jaar ?
 
eindelijk mn gebruikersnaam kunnen veranderen als goed is haha was ff een zoektocht ?
@ H P Ja zal leuke verassing zijn tijdens jaarwisseling... zowiezo geen champagne drinken en aan de wijn ??
 
Hoiii, Ik sluit me ook aan . Net ongesteld geworden .
Op naar ronde 2 voor ons 3e kindje 
Ik gok dat ik mijn nod ergens rond  14 januari zal hebben .
Ik hou hem hier maar eventjes op.  Ik ga denk ik wel weer starten met ovulatie testen dus mijn nod kan nog veranderen ?
 
@Lis- Fijn dat het gelukt is met je gebruikersnaam ?. Ja dat is dan wel lastig natuurlijk om dat dan te moeten laten staan met anderen erbij. Of weten die dat jullie 'bezig' zijn? 
@Nicolle B Balen dat je net ongesteld bent geworden. Hopen dat het nieuwe jaar iets moois brengt! Ik heb zelf ook een enorm onregelmatige cyclus, dus die van mij kan ook nog (flink) afwijken haha. Dus mocht hij aangepast moeten worden, laat het maar weten ?
 
Terug
Bovenaan