NOD januari 2022 ?

@IsaV Balen om jou ook weer hier terug te zien ?. (Van harte welkom natuurlijk, maar had gehoopt dat je in december zou blijven hangen uiteraard ?)
@HeHoLetsGo Ook voor jou een spannende jaarwisseling dus! ?
 
@ H P
ik denk dat ze al denken dat we bezig zijn. Mn zus weet t iig wel (ze is net moeder geworden) maar rest allemaal niet. Toen mn tweelingbroer kort geleden vertelde dat hij vader wordt zeiden mn ouders tegen ons van: en  jullie worden vast ook gauw papa en mama ...? dus de verwachting is dr wel ? 
 
 
[quote quote=10513564]@ H P ik denk dat ze al denken dat we bezig zijn. Mn zus weet t iig wel (ze is net moeder geworden) maar rest allemaal niet. Toen mn tweelingbroer kort geleden vertelde dat hij vader wordt zeiden mn ouders tegen ons van: en jullie worden vast ook gauw papa en mama …? dus de verwachting is dr wel ?[/quote]
Haha oké dat scheelt. Zou wel enorm leuk zijn, zo dicht bij elkaar allemaal! Ga voor je duimen! ???
 
H P lief van je ?ja klopt dichtbij bij broer en zus en zal heel leuk zijn als ons wens soon uitkomt. Ik ga ook duimen voor jullie!! ??
 
 
Even weer een update van de NOD's:
- Frasseke = 30 december
- Lis- = 30 december
- Gebruiker Bambi = 01 januari
- HeHoLetsGo = 01 januari
- Yolaana = 06 januari
- BoJo = 06/07 januari
- BellaBori = 07 januari
- Bianca Jansen Zweerus = 10 januari
- Fiedjexx = 13 januari
- IsaV = 13 januari
- Nicolle B = 14 januari
- H P = 15 januari
 
Heb je aanvullingen/wijzigingen? Let me know! ?
 
Terug
Bovenaan