NOD januari 2023

NOD
Januari ♡
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 Januari

2 Januari

3 Januari

4 Januari

5 Januari

6 Januari

7 Januari

8 Januari

9 Januari

10 Januari

11 Januari

12 Januari

13 Januari

14 Januari
Noenoe - ronde 7

15 Januari

16 Januari
‐-‐--------------------------------------------------
☆ Zwanger
○ Ongesteld

 
Voor de dames die in januari hun NOD hebben.
Ik begin even met de eerste helft :p Ook gewoon omdat ik te lui ben en de lijst heel lang gaat worden 
Lijst kan gekopieerd en aangevuld worden denk ik? 
 
                          NOD
                      Januari ♡
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 Januari
2 Januari
Klavertjes
3 Januari
Unwritten
4 Januari
5 Januari
6 Januari
7 Januari
8 Januari
9 Januari
10 Januari 
11 Januari
12 Januari 
13 Januari 
14 Januari
Noenoe – ronde 7
15 Januari 
 
16 Januari
————————————————–
☆ Zwanger
○ Ongesteld
 
Hoi Hoi! 
Zo ik ben er even twee maanden tussen uit geweest, maar heb soms nog wel jullie verhalen gelezen! Jeetje wat zijn er veel nieuwe mensen bij gekomen en wat veel zwangeren in de maand december!?
Ik had mezelf voorgenomen om er minder mee bezig te zijn en dat is tot op een bepaalde hoogte goed gelukt! Ik had echt even alles de deur uit gegooid; mijn app om m'n cyclus bij te houden, het forum, de ovulatietesten, totaal niet gelet op wat ik at en dronk en gewoon heerlijk geleefd! Dit was echt even fijn, maar toch blijft een deel van mij wel steeds bezig met het zwanger worden en kan ik het maar niet uit m'n hoofd zetten.. Dus hier zijn we dan weer..
Ik zit nog op het wachtbankje en mijn nod is rond de feestdagen en ik ben ook nog eens na de feestdagen jarig dus erg spannend allemaal! Ik hoop dan ook op een mooi verjaardagscadeautje!?? 
@Noenoe Leuk om te zien dat jij ook nog op het forum zit! Alhoewel het natuurlijk nog vele malen leuker zou zijn als we elkaar in een zwanger topic tegen zouden komen! Ik hoop voor ons dat dit snel mag gebeuren! Je geeft aan dat jullie nu in ronde 7 zitten. Is dit dan ook de 7e maand dat jullie bezig zijn of heb je tot nu toe 7 cyclussen gehad?
 
 
 
Wat fijn om even weer te kletsen met mensen in tzelfde schuitje.. Mijn nod ligt volgens app op 9 jan ipv 3, maar ga morgen weer op controle in t zh .. met een cyste erbij zie ik t even niet zo zitten. Hopelijk gauw een eitje wat blijft zitten ??
 
Ooow succes morgen in het ziekenhuis Unwritten! Laat ons weten hoe het is gegaan. Laten we idd hopen dat deze laatste maand van het jaar ons allemaal goed gezind is.. 

Kleinwonder wat goed dat je dat hebt gedaan. Maar kan me ook goed voorstellen dat je weer terug bent gekomen. Is gekmakend maar ook fijn om met zijn allen in hetzelfde schuitje te zijn. Rond de feestdagen nod? Dat is al snel. Zou idd een mooi cadeautje zijn. Wanneer ben je jarig? 
Ik ben in mei gestopt met de pil. Dus dat is dan dat is 7 maanden en 7 cyclussen.  
 
@Unwritten Jeetje wat vervelend van je cyste! Ik las het inderdaad terug in het topic van december. Veel sterkte morgen in het ziekenhuis! Dat het nieuwe jaar met goed nieuws mag beginnen! 
@Noenoe Ja ik moet zeggen dat ik het soms wel lastig vind hoor. Enerzijds merk ik dat het fijn is om met vrouwen contact te hebben die in hetzelfde schuitje zitten, maar anderzijds zijn bijna alle vrouwen (waarmee ik voor het eerst op het forum zat) ondertussen al zwanger geraakt. Dat vind ik er wel weer erg confronterend aan. Ik ben natuurlijk heel erg blij voor iedereen die zwanger is, maar het blijft wel lastig om steeds deze berichtjes te lezen. Dus ik ga het even aankijken hoe lang ik het dit keer volhoud op het forum☺️
Mijn nod is als het goed is tussen 24 december en 28 december. Mijn gemiddelde cyclus is 26 dagen, maar ik heb ook weleens een cyclus gehad van 30 dagen dus vandaar. Ik ben 2e kerstdag jarig! Dus dat zou een leuk cadeautje zijn!?
Ik ben zelf ook in mei gestopt met anticonceptie dus wij zijn nu ook 7 maanden aan het proberen. 
 
Terug
Bovenaan