NOD januari 2023

NOD Januari ♡ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
24 december - 1 januari Kleinwonder
1 Januari Danieleeeex
2 Januari  Klavertjes 
3 Januari  Unwritten 
14 Januari Noenoe – ronde 7 ————————————————–
☆ Zwanger ○ Ongesteld
 
Goedemorgen allemaal!
leuk Noenoe een topic weer voor ons! zodra ik mijn NoD weet hoor je het :)
ik heb ergens deze week mijn ovulatie denk ik 
hoop echt deze maand voor ons allemaal ook positieve testjes hoor
 
Cyste lijkt te zijn afgenomen. Verder links klein ei en dun slijmvlies. Het mag nog even doorgroeien allemaal. Na de feestdagen zal hopelijk ergens mijn ovulatie zijn maar ga niet van 2e kerstdag uit. Dus mijn nod hangt nog in de lucht ☺️ Heb er deze maand wel een beter gevoel bij, alsof het weer even allemaal door de war moest na de mk om nu weer de goede weg te vinden. Ik hoop dat mijn gevoel net als in oktober gaat worden, dan lukt het zeker ? 
 
 
Goed nieuws Unwritten! 
 
Ik heb helaas vandaag (4dpo) weer echt veel bloedverlies. Ik vind het heel frustrerend dat ik de afgelopen 2 weken 8 echo's heb gehad, maar nu de eisprong is geweest, vinden ze een echo niet meer nodig. Terwijl dit juist de fase is waarbij het naar mijn idee telkens mis gaat. Ik ben er niet van overtuigd dat het bloedverlies geen kwaad kan zoals de fertiliteitsarts zegt. Het is dusdanig veel. Aanstaande dinsdag moet ik bloedprikken. Ik ga toch weer bellen omdat ik dinsdag heel graag nog een echo wil om te kijken hoe het zit met mijn baarmoederslijmvlies (dat volgens mij nu al afbreekt)
 
Fijn unwritten ! Komt vast goed dit zijn goede berichten 
 
danielleeexx ik zou inderdaad gewoon een echo weer vragen al is het gewoon voor je eigen gevoel. Vind dat ze daar toch rekening mee moeten houden hoor :)
 
OMG ik heb het niet meer.. Ik dacht net heel impulsief; ik heb nog wel een ovulatietest liggen.. Weet je wel die dingen die ik niet meer zou gebruiken.. Toch bezweken? En nu zie ik dus een heel licht streepje (het is een ovulatietest van de action geen idee of dat nog iets uitmaakt)
 
Nu heb ik weleens gelezen dat een ovulatietest ook positief uit kan vallen richting je nod als je zwanger bent, maar durf hier eigenlijk ook totaal niet op de hopen als het dan niet zo is.. Grrr ik raak hierdoor eigenlijk alleen maar in de war. Misschien toch even zwangerschapstesten gaan halen...
 
Terug
Bovenaan