NOD januari 2023

Een licht streepje op een ovulatietest betekent negatief. Ovulatietest is pas positief als het teststreepje minimaal even donker is als het controlestreepje. Een (licht) streepje heb je altijd met een ovulatietest. 
 
Kleinwonder ik zou gewoon  zwangerschapstesten halen hoor!
Danielle ik zou idd meer voet bij stuk houden. Als jouw gevoel zo is mogen ze wel uitzoeken hoe het zit toch. 
Unwritten fijn dat je er nu een positief gevoel bij hebt! Let's goooooo
Miniiii fijn dat je er ook bij bent ?
 
Wat leuk een Januari topic! Gezellig dat iedereen weer aansluit.

Ik zou inderdaad ook testen halen als je het zeker wilt weten @Kleinwonder

Mijn vriend heeft dus voor het kerstdiner alcohol in het dessert verwerkt en rauw vlees... ik denk gelijk als ik al zwanger zou zijn wordt dat een lekkere start.. haha al ga ik het wel loslaten en gewoon genieten. Heb ik aan mezelf beloofd voor deze maand. En mijn statistieken op een positieve test zijn op dit moment toch nog 0/10 haha..
 
Ja dat is altijd zo'n ding hè Klavertjes. Ik heb het komende week. Ik heb mijn eisprong rond Oud en Nieuw. Wil nu met kerst en met O&N ook wel een drankje kunnen doen. Maar is beter van niet pf
 
Hoi allemaal!
Ik ben gisteren inderdaad zwangerschapstesten gaan halen en vanochtend had ik een positieve zwangerschapstest van clearblue! Hij geeft aan 1-2 weken zwanger! Ik ben nog helemaal overdonderd, maar wel zo ontzettend blij!?
Dit is echt een geweldig verjaardagscadeau!?
Ik hoop voor jullie ook allemaal snel positieve testen en dat jullie het nieuwe jaar mooi mogen beginnen! Eerst in ieder geval lekker genieten van de kerstdiners!?
 
Wat een goed nieuws kleinwonder! Een heel mooi verjaardagscadeau. Lekker vieren de komende week ;) Met kinderbubbels.
 
Terug
Bovenaan