NOD Juli 2018

<p>Hoi dames,</p><p>Begin mei ben ik gestopt met de pil en had ik een cyclus van 29 dagen. Volgens de app die gebruik heb ik aan het eind van deze week of het begin van volgende week mijn eisprong. Manlief en ik hebben een paar gezellige avondjes gepland deze week ;)</p><p>NOD zou dan 2 juli zijn. Ik ga er voor het gemak van uit weer een cyclus van 29 dagen te hebben maar ik weet ook dat dat niet zo hoeft te zijn.</p><p>Ik vind het heel spannend! Dit is de eerste ronde voor eerste kindje. </p><p>Wie sluit zich aan?</p><p>X</p>
 
Hoi Basilicum,
Lijkt me leuk om mee te kletsen!
Wij willen voor ons tweede kindje gaan. Heb rond zondag mijn eisprong gehad en hebben dus ook wat gezellige avonden gehad.. ;)
Mijn nod zou 23 juni moeten zijn, dus ben heel benieuwd of het meteen raak zal zijn!
Wat spannend dat jullie voor de eerste gaan. Gebruik je ook ovulatietesten, aangezien je net gestopt bent met de pil? 
 
 
 
Spannend! Ik hoop voor je dat het meteen raak is!Ik gebruik nog geen ovulatietesten.  Ik wil eerst kijken of zonder lukt. Als het deze ronde niet lukt misschien wel om zo een wat beter beeld van mijn cyclus te krijgen.
 
Snap ik! Ik ben er wel mee begonnen om te kijken of mijn eisprong echt op het moment is waarvan ik dacht dat het is. En dat is blijkbaar zo, dus dat is fijn! En nu maar afwachten.. bij de eerste was het meteen raak, maar dat kan dit keer weer heel anders gaan natuurlijk.
 
Ik heb mijn NOD op 1 juli als alles verloopt zoals normaal. Mijn eisprong zou dan 16 juni zijn. Dus hier wordt het ook een gezellige week ;). Voor jullie extra spannend als het de eerste ronde is! Ben benieuwd of je meteen je cyclus op orde hebt. Voor ons is het ronde 4 deze keer. Veel succes en plezier deze week ?
 
Wat spannend voor jullie @Vonnebby! Is dit jullie eerste kindje?Vorige maand had ik het idee dat mijn eisprong een paar dagen later was dan dat de app aangaf. Dat kan per maand verschillend zijn natuurlijk. Voor de zekerheid hebben we gewoon wat meer gezellige avonden ;)

Jij ook veel plezier en succes!
 
We zijn inderdaad bezig voor ons eerste kindje. Nu heb ik deze maand alleen niet zoveel hoop aangezien m'n man ziek is geweest afgelopen dagen net nu m'n eisprong is. Dus helaas weinig initmiteit gehad. 
Wat betreft je eisprong, die kan inderdaad verschillen per maand. Hou je het alleen bij met een app of ook met ovulatietesten? 
 
Terug
Bovenaan