NOD Juli 2018

Zo herkenbaar @basilicum! Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Maarja het loslaten is zo lastig als je het eenmaal wilt. Zeker als het niet vanzelf gaat terwijl je vriendinnen de eerste keer gelijk zwanger zijn. ?
 
Spannend @Klijn, zou leuk zijn als het snel raak is, scheelt ook wat frustratie haha.
@mevrouwtjeM ja dat anderen om je heen zwanger zijn vind ik ook lastig. Ook omdat je er daardoor nog meer over praat en het dan soort van opvalt dat je er best al veel over weet. Hou me tegenwoordig maar vaak stil haha. 
 
Heel herkenbaar Lammetje! Ik ben wel heel open naar vriendinnen dichtbij dat ik zwanger wil worden. Dan hoef ik niet moeilijk te doen over wijn en kan ik gewoon open zijn over dat het bij mij iets langer duurt! 
Ik mag niet klagen hoor, bedoel ben nog lang geen jaar bezig, maar de laatste baby in Mn vriendengroep was niet gepland en de eerst volgende was na 1x zwanger! Ik dus niet ?
 
Scheelt dat je er dan wel over kunt praten. Ik ben mezelf soms in allerlei bochten aan het wringen met wijn. Al ben ik gelukkig niet een grote drinker dus valt het niet op als ik niet drink. Hoop ik.
Ach en hopelijk zijn we gewoon gemiddeld en tussen een half jaar en een jaar zwanger. Alleen vind ik dat dus heel lang duren. Maargoed je moet er iets voor over hebben.. 
 
Inderdaad @MevrouwtjeM... Al die vriendinnen die in een keer zwanger zijn. Ik hoop dat dat bij ons ook zo is maar ik weet (ook van mijn werk) dat er veel mis kan gaan tijdens een zwangerschap en dat zwanger worden uberhaupt niet vanzelfsprekend is!

Ik herken me heel erg in wat @Lammetje zegt over het veel weten. Ik merkte dat ik ook heel veel over baby's en zwanger zijn sprak bij de schoonfamilie terwijl zij nog niet weten dat wij er voor willen gaan. Ik heb wel wat vriendinnen ingelicht want ik MOEST er gewoon met iemand over praten. En mijn man praat wel mee, maar er zijn grenzen haha.Toen ik net naar de wc ging had ik allemaal witte slijmerige (sorryyy!!) afscheiding op mijn inlegkruisje. Waar je ook een sliert van kon maken. Ze zeggen dat dat bij de eisprong hoort toch?
Ik heb zaterdag voor het laatst seks gehad en hopelijk vanavond weer. Zal dat genoeg zijn?
 
Omdat ik niet precies wist wanneer mijn eisprong zou zijn hebben we maandag, donderdag en zaterdag dus gesekst.. En dan vanavond en a.s. woensdag weer. En dan maar wachten tot 2/3 juli. 
 
Basilicum, blijft lastig. Wij doen het rond mijn vruchtbare periode (en die nemen we nogal ruim) iedere twee dagen. Maar zoals je merkt geeft dat ook geen garantie ?.
 
Hi meiden,
Mag ik met jullie mee kletsen? 
In april mijn laatste prikpil laten zetten (dit was de derde keer na de geboorte van ons zoontje) en ik had vorige week ineens 2 dagen een bloeding, terwijl ik dat nooit heb gehad. Telt dit als een menstruatie? Ik heb dus geen idee... en dus ook geen idee wanneer ik weer ongesteld zou zijn. Bij ons zoontje had ik in september de laatste injectie laten zetten en eind november ongesteld en in december ook, net als januari en toen bleef het weg tot april en toen in mei ook ongesteld en toen gingen we er officieel voor en was ik de eerste ronde zwanger in juni. 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan