NOD Juli 2018

Snap ik! Wat vervelend dat je man ziek was op het moment van jouw ovulatie. Heb je wel een regelmatige cyclus? 
Volgens de app zou ik vandaag m'n ei moeten hebben maar voel nog niks. Ik denk zelf dat het weer iets later is. Wil nu nog geen ovulatietesten gebruiken. Als het  een paar rondes niet lukt misschien wel. Gebruik jij ovulatietesten?
 
Ik sluit me aan! Voor ons al een paar rondes later. December 2017 gestopt met de pil en de eerste maanden bleken we de eisprong verkeerd in te schatten (ik had blijkbaar een cyclus van 33 dagen).. Afgelopen 3 maanden zaten we qua testen goed, 1x zwanger met een vroege miskraam(6wk). Hopelijk binnenkort opnieuw een positieve test en een meer succesvolle zwangerschap.. 
Ik gok dat de NOD rond 1-2juli moet liggen.. alleen was mijn afgelopen cyclus ineens maar 28 dagen.. dus ik ben redelijk in de war op dit moment. Afwachten dus. 
Succes met afwachten en ik zal duimen voor positieve tests :)
 
@FluitendeVogel wat heftig een miskraam! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. Ik heb gelezen dat je lichaam/cyclus na een miskraam wat van slag kan zijn en het dus wat langer of juist wat korter kan duren allemaal! 
Leuk als we elkaar op de hoogte houden. Onze NOD liggen vlak bij elkaar!
 
@Basilicum: dank je. Het was 'gelukkig' heel pril, dat maakte het relatief makkelijker te verwerken, ondanks dat dit natuurlijk ook niet leuk was en je wel iets onzekerder maakt. 
Hopelijk heb jij meteen de eerste ronde geluk ^^. 
 
 
 
Dat zou leuk zijn @basilicum! Gelijk de eerste keer! Wat naar FluitendeVogel! Ik duim voor je dat het deze keer lukt.
Ik ben al vier jaar pilloos, sinds januari zijn we aan het proberen. Helaas vandaag na twee dagen overtijd weer ongesteld geworden. Maar we gaan weer vrolijk verder!
 
@MevrouwtjeM Balen dat je toch ongesteld bent geworden, hopelijk meer geluk in de volgende ronde!

Ik vind dat wachten eindeloos duren.. Eerst wachten op je mensturatie.. dan op je ei (overigens nog geen tekenen van mijn eisprong??). Ik probeer wat afleiding te zoeken maar ik kan eigenlijk aan niets anders meer denken. Letterlijk alles wat ik doe en denk gaat over zwanger worden of baby's. Herkennen jullie dat?
 
Hallo! Ik schrijf en lees ook graag mee. Ik ben nu bezig met ronde 3 voor ons eerste kindje. Gisteren zou m'n eisprong geweest moeten zijn en dan 2 juli m'n NOD. Ik heb echter sinds m'n spiraal eruit is (april) een erg onregelmatige cyclus (tussen de 34 en 26 dagen) dus moet het maar afwachten.
Dat wachten is heel frustrerend inderdaad @basilicum. Ik denk ook elke keer van alles te voelen dus probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Maarja het is allemaal best spannend en daarom lastig er niet mee bezig te zijn. Wat niet echt helpt is dat er binnenkort bij een boel andere stellen een baby komt. 
 
Oh wat een fijn topic, zoveel gelijkgestemden! :D
Ik ben vorige maand gestopt met de pil en nu voor het eerst weer ongesteld. Wachten is heel frustrerend, nu al! Bij alles dat je voelt vraag je je af wat het is en wat het betekent... In ieder geval had ik na de pil een mooie cyclus van circa 30 dagen, dus ik hoop op een NOD ergens midden in juli!
 
Terug
Bovenaan