NOD Juli 2018

Een echt besloten FB groep wil ik ook wel. 
Vandaag de hele dag moe en misselijk geweest... Ook al weet ik verstandelijk dat een zwangerschap echt niet logisch is, ik vind het wel zo vreemd. En in mijn achterhoofd houd ik dat 't de vorige twee keer gelijk raak was. Maar ja ik word ook ouder hé... 
Ik ben overigens 36 mijn man is 35 we zijn 2 jaar getrouwd en 4 jaar samen en hebben een dochter van 26 maanden en een zoontje van 10 maanden

https://m.facebook.com/groups/2151883098416055

Het staat als een geheime groep. Houd in dat (in dit geval) ik de aanmeldingen goedkeur en pas als je lid bent kan je de andere leden zien, de berichten zien en reageren. Hopelijk doet de link het

Fb skip ik even, ik blijf gezellig hier!
vandaag sensitiefsten binnengekregen. Nu beheersen, morgenochtend testen heeft GEEN zin haha

@ananass ik ga vrijdag ook testen!! Ookal heb ik de blog gelezen en ook verder onderzoek gedaan, na de buikpijn van vandaag kan ik me niet weerhouden van een early test. En daarna de 25ste, op mn eerste ongesteldheid dag

Gezellig, dat sommige ook hier nog even blijven :)
Oei...succes ananas, ik heb ze ook vanmiddag binnen gekregen, ik had ze gewoon pas vrijdag moeten bestellen...dit werkt niet he haha. 
In mijn achterhoofd speelt dat 2de streepje nog zo erg van zondag....ander merk test (2besure, waar ik nu veel negatieve verhalen over lees) was volgende dag omo wit. 
Als ik erachter wil komen of die sensitest zondag echt streepje was of indroogstreepje, lijkt het mij logisch dat hij 3 dagen later duidelijker moet zijn wanneer hij zondag echt was en negatief als het indroogstreepje was. Toch....haha  dus morgenochtend zelfde merk, zelfde tijd, zelfde 2de streepje hopelijk haha... 

Terug
Bovenaan