NOD Juli 2018

Ik blijf ook hier:). Ik ben trouwems 27 en mijn verloofd (haha klinkt stom) 33. 
Ik werd deze middag opeens heel lamlendig en trillerig.. weer nog niet wanneer mn nod precies is aangezien ik geen ovu testjes heb gedaam. Hij is ergens tusse. vrijdag en maandag.
Spannend Ananas!
 
O nog even volhouden dus! Vrijdag is zo, flink afleiding zoeken wellicht helpt dat.
Steeds negatief testen omdat je gewoon te vroeg test is ook demotiverend vind ik. 
 
Goedeavond dames, van NOD dus en vanmorgen negatief getest. 
Maar nog altijd niet ongi terwijl ik dit normaal ten laatste om 18uur heb. Nog altijd buikpijnen en licht misselijk ook weinig eetlust. 
 
 
Hoi allemaal, 
Ik blijf ook gewoon gezellig hier mee lezen☺️
@joena ik wacht met je mee hoor! Mijn nod is als 't goed is ook ergens volgende week pas.
Zit nu op dag 28 van de cyclus, maar heb 't idee dat ik vorige week woensdag m'n eisprong heb gehad, wat dus zou betekenen dat ik nog een weekje zou moeten wachten. Lang leve de onregelmatige cyclus?
Sinds vandaag hoofdpijn, ontzettend moe en energieloos, allemaal wat lichte steekjes/krampjes onderin m'n buik en gevoelige tepels. 
De tijd mag in de laatste week van mij altijd wel wat sneller gaan, dat wachten is niks? maar ik ben geloof ik niet de enige die er zo over denkt..
???
 
Terug
Bovenaan