NOD juli 2019

Ik had mijn NOD op 7 juli gezet maar ik weet eigenlijk niet meer wanneer dat nu is. Ik heb namelijk 6 weken geleden een miskraan gehad, op 10&11 juli wat bloed verloren heel minimaal. Ik heb al 2 nacontrole’s gehad en op de echo was ik schoon/leeg. Maar donderdag bij mijn 2e nacontrole bloed geprikt omdat mijn ovulatietesten alsmaar positief bleven. Had ik een HCG waarde van 160-170 en dat vond de arts best hoog. Dus volgende week nogmaals bloed prikken ??

Ik heb over 2 dagen nod maar ik heb helemaal geen pijnlijke borsten en geen zwangerschapssymptomen. Alleen sinds gister gevoel dat ik ongesteld moet worden aan mn herkenbare rug en buikpijn te voelen. Ik voel eigenlijk al een paar dagen aan dat ik niet zwanger ben dus ik wacht op mn menstruatie...

Spannend voor de dames die bijna hun nod hebben!
Ik ben sinds gisteren en vandaag misselijk.. Maar zit 5 dagen voor nod.. dus lijkt me sterk dat dat al symptomen zijn!

Hey anky
Ik heb na mijn bevalling  helaas hele lange cyclussen van 32 tot 46 dagen.
Dus heb nu mijn laatste cyclus van 43 aangehouden en heb dan volgend weekend mijn NOD gezet.
Heel lastig. En spannend

Hallooo. 
Nieuw in deze topic. Wij zijn bezig sinds mei 2018, 2e kindje. 1e zwangerschap was gelijk raak na stoppen met de pil. Dit keer loopt het allemaal anders. Het duurt erg lang. We  zitten al bij een fertiliteitsarts, zaad onderzoek was 1e rondje niet goed genoeg. Deze week 2e keer inleveren en 11e weer gesprek hoe nu verder. Hoop tegen die tijd mn eisprong hebben gehad. 
Gisteren en vandaag knipperende smiley gehad met de cb ovulatie test. Hoop morgen een vaste te hebben want woensdag moeten we potje inleveren en mag je 1-2 Dag van te voren geen zaadlozing hebben gehad dus wordt spannend. 
Nod is... Geen  idee want heb cyclussen van 34-134 dagen. Sinds een maand begonnen met teunisbloemolie en hierdoor was mn vorige cyclus 34 dagen. Kortste ooit haha  
Iemand ervaringen met cb ovu test met knipperende smiley en daarna een vaste smiley? 

Terug
Bovenaan