NOD juli 2019

@Anky wat naar dat de menstruatie is doorgekomen. Goed van je dat je direct doorgaat?. Ik zou je verzachtende woorden willen geven! Ik hoop dat volgende ronde meer positiviteit biedt!

- hier NOD aanstaande vrijdag..... ik heb vandaag besloten dat ik t maar "gewoon laat gebeuren". Ik wilde eigenlijk morgenvroeg een testje doen, maar ik ben t zoooo beu! Gisteren echt super veel gehuild en ik was echt intens verdrietig omdat het zó (voor mij) obsessief in mijn hoofd zat, dat ik vandaag gezegt heb tegen mezelf; klaar nu! Als t zo moet zijn.. dan is het toch zo en dan merk je het vanzelf! Huppa! *en nu maar hopen dat ik zo standvastig tegen mezelf kan blijven!*
Ik hou jullie op de hoogte en dames; de komende dagen heeeeel veel liefde,kracht,gedeelde blijdschap en geluk gewenst♡. Dat er maar nieuwe wondertjes verwelkomt mogen worden! 
Veel liefs

Ik hield het miet meer en gisteren ovulatie test gedaan die ik over had - en die was best wel donker. Vanochtend zs test - helemaal wit...
Morgen DENK ik NOD? 
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik ongesteld word, want meestal wil onze zoon dan al een paar dagen niet aan de borst. Schijnt dat de smaak ban de melk veranderd. Rustig wachten..... 

@Anky balen... maar wel goed inzicht in je lijf dat je het al paar dagen zo voelde.. hopelijk de volgende ronde ?

Dankjewel allemaal dames! Fijn dat iedereen zo met elkaar mee kan leven!
Omdat ik het inderdaad al bijna een week aanvoelde, kan ik het wel loslaten en doorgaan maar als ik me wel zwanger had gevoeld en dan ongesteld was het een ander verhaal geweest denk ik. Ik hoop nu natuurlijk weer heel hard dat de volgende ronde succesvol is. Aangezien mijn man dan zomervakantie heeft zal dat vast ook helpen, geen stress meer en veel meer uurtjes slaap hoop ik dus vruchtbaarder?haha
Succes dames die bijna nod hebben, vertrouw op je gevoel en op je lijf! Hopen op positieve testen!
Ik ga de volgende ronde ook écht proberen niet te vroeg te testen. Zeg ik nu. Dan zijn we wel op vakantie trouwens dus dan neem ik gewoon maar 1 test mee.. En er is familie. Minder ideaal allemaal maar wie weet laat ik het daardoor makkelijker los. 

Jammer Anky! Wel 'fijn' dat het doorgezet heeft dan kan je weer door naar de volgende ronde. Altijd toch even flink balen maar gelukkig is er elke maand een kansje =)
Spannend @ gebruiker. Kan me niets voorstellen bij een traject maar lijkt me heel pittig dus helemaal niet gek dat je het soms somber in ziet! Mag ik vragen wat pgd is?En Helpt afleiding je? Series kijken, shoppen (niet goed voor je portemonnee maar ik word er wel gelukkig van!) Leuke uitjes, biosje pakken. Wij hebben zelf best een heftige tijd achter de rug en vaak naar de bios gegaan voor afleiding. Werkt toch best goed! 

Jammer Anky! Wel 'fijn' dat het doorgezet heeft dan kan je weer door naar de volgende ronde. Altijd toch even flink balen maar gelukkig is er elke maand een kansje =)
Spannend @ gebruiker. Kan me niets voorstellen bij een traject maar lijkt me heel pittig dus helemaal niet gek dat je het soms somber in ziet! Mag ik vragen wat pgd is?En Helpt afleiding je? Series kijken, shoppen (niet goed voor je portemonnee maar ik word er wel gelukkig van!) Leuke uitjes, biosje pakken. Wij hebben zelf best een heftige tijd achter de rug en vaak naar de bios gegaan voor afleiding. Werkt toch best goed! 

Ik schuif ook weer een stukje op helaas.. Vanochtend is mijn temperatuur me t0,5 graden enorm gezakt, dus ik lig eruit voor deze cyclus. Denk vandaag of morgen ongesteld. Baal er toch wel heel erg van merk ik, wil eignelijk niet bij de pakken neer gaan zitten, maar merk dat ik het deze maand allemaal even niet zo goed kan loslaten.
Maar on the bright side: mijn volgende NOD is waarschijnlijk 31 juli, waardoor ik denk: Oeh, deze maand nog een kans haha. Terwijl het natuurlijk gewoon weer een cyclus later is, zoals voor ieder ander, maar toch fijn dat de volgende NOD iig dichtbij 'voelt'. 
Vanavond eerst maar eens een wijntje nemen :). En heel veel geluk voor de meiden die deze week hun NOD allemaal hebben, ga voor jullie duimen! 

NOD 1 juli? – Fishy – 24jr – ronde 2 – 2e kindje

NOD 1 juli? – Byba – 26 jaar – 4e ronde (2e na mk) – 1e kindje
NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje
NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje
NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje
NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje
NOD 5 juli – Vera – 28 jaar – 2e ronde – 2e kindje
NOD 5 juli – Sam – 28 jaar (nog 1 week) – ronde 3 – 1e kindje
NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 7 JULI – Nicolle – 27 jaar – ronde 1 – 2e kindje
NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje
NOD 7 of 8 juli – MVO – 26 jaar – ronde 3 na miskraam – 1e kindje