NOD juli 2020

<p>Hallo, wij zijn bezig met 4e ronde voor ons 2e kindje. Ik heb (helaas) een lange onregelmatige cyclus en verwacht mijn NOD rond 1 juli. Hoopte hier te kunnen praten met andere dames die een beetje gelijk opgaan. Tevens dacht ik dat dit weer wat overzichtelijker was dan me zo maar gaan mengen in een andere groep. Rond 10 juni ga ik starten met de ovutesten en ik ben tevens begonnen met het slikken van teunisbloem om te kijken of ik de cyclus kan verkorten. Ik ben benieuwd naar jullie verhaal. Wie schuift eraan? Liefs Maria</p>

Ik sluit aan vandaag ongesteld geworden, 2e ronde voor ons 2e kindje. Verwacht ovulatie rond 25/26 juni! Ben benieuwd succes ?

Hoi!
Ik meld mij ook voorzichtig aan.
Ik ben nog niet ongesteld geworden maar twee keer een negatieve zwangerschaps test gehad.
me lichaam speelt duidelijk een spelletje ?
Ik heb geen zwangerschaps symptomen en ik denk dat ik dus een menstruatie oversla..
iemand hiermee bekend ? Of kan het zo zijn dat ik toch te vroeg getest heb? Want ik had 1 juni ongesteld moeten worden en kreeg 3 juni een hele lichte bloeding.
 Wat een onzekerheid allemaal?

Leuk dat jullie mee willen schrijven... SO hoe oud is je eerste kindje ongeveer? Ook met ovulatietesten bezig of dat (nog) niet? Sammy ik had afgelopen cyclus er opeens eentje van 39 dagen terwijl die twee ervoor 32 dagen waren... lichaam kan soms een raar loopje met je nemen. Weet je wanneer je eisprong was? Of hoe weet je dat 1 juni je NOD was? Zolang er nog geen echte menstruatie is kan het eigenlijk nog alle kanten op... ik duim voor je!

Ons eerste kindje is net 2 jaar, ik heb de eerste ronde meteen met ovulatie testen gedaan had wel verwacht dat het niet raak was want de dag van ovulatie was me man er niet haha! Dus wel ervoor en erna gedaan maar ik had wel verwacht dat ik ongesteld ging worden
Deze ronde zeker niet overslaan! Hoe oud is jullie 1e kindje Maria? 

@sammy ik heb daar geen ervaring mee mijn cyclus is vaak tussen de 30/32 dagen.. wel gek niet ongesteld en negatieve test wss deze maand een langere cyclus 

Bedankt voor je reactie.
Ik heb meestal een cyclus tussen de 27/33 dagen en gokte ik dus op 1 juni NOD
Ik ben dus nu 5 dagen overtijd.. 
Waarschijnlijk een lange cyclus inderdaad... 
Ik weet niet precies wanneer me eisprong was want dat was niet goed te lezen op de ovulatie testen. Ik heb nu andere ovulatie testen gekocht met een smiley ?

Terug
Bovenaan