NOD juli 2020

Hi, ik verwacht deze maand nog mijn NOD maar ik was benieuwd wat dat is met teunisbloem om je cyclus te verkorten? Ik heb namelijk ook een lange cyclus, van ongeveer 34 dagen. 

Onze kleine is ruim 10 maanden maar het duurde even voor ik zwanger raakte dus wilde nu optijd beginnen met onze wens voor een 2e... Sammy ik gebruik de testen van sebsitest en wanneer ik twijfel over kleur vd streep dan wijk ik uit naar de duurdere van CB... ben benieuwd wat je de komende dagsn gaat brengen.. heb je goed geklust rondom je ei?
Hoi DanieeX, op internet is veel te lezen over teunisbloem capsules icm menstruatie cyclus... bij sommige vrouwen helpt het de cyclus korter te maken... sommige vrouwen merken geen verschil en bij enkele wordt ie ook langer... je slikt ze tot je eisprong en dan stop je. Ze zouden niet goed zijn om te slikken tijdens evt zwangerschap. Het is voor mij nog een probeersel. Ik heb behoorlijk lange cyclussen en wilde de gok graag nemen. Ben nu op dag 7 pas dus kan jd pas over 2 a 3 weken meer vertellen over t effect bij mij 

@gebruiker101
Ik ben ook benieuwd naar je ervaring met teunisbloemolie! 
succes igg!
Ja wij hebben wel degelijk geklust in mijn ( denk ik) eisprong periode.. dat was dus moeilijk te lezen van de strips af dus we deden het dan maar zo vaak mogelijk klussen?

Hoi allemaal,
Ik hoop hier mee te kunnen gaan schrijven. Ben er met 10 weken achter gekomen dat ons vruchtje gestopt is met groeien toen die 6 weken was. Heb morgen een afspraak bij de gyn en dan krijg ik pillen. 
Heb echt nog geen idee wanneer mn nod zou zijn, maar hopelijk ook in juli. Bij de controle afspraak wordt dat waarschijnlijk wel duidelijk.

@ Julia's dat is niet leuk! Succes komende weken!
Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. Ook wel een geruststelling dat het allemaal nog werkt maar heb dus een cyclus gehad van 38 dagen! normaal zit ik tussen de 27/33 dagen... 
Ik heb wel eens gelezen dat als je een lange cyclus hebt ook geen ei hebt ? Klopt dat? 

Julia sterkte! Dat is niet niks, dikke knuffel!
Sammy, de kans wordt wel kleiner maar het kan nog wel... met ovutesten kom je er miss achter. Miss voor volgende ronde?

Terug
Bovenaan