NOD juli 2020

Hallo allemaal,
Ik verwacht mijn menstruatie morgen, maar kon me vandaag al niet inhouden met testen en negatief getest. Dus volgende NOD is over 4 weken ongeveer. 
Wij hebben een dochter van bijna 2,5 jaar en toen ze 7 maanden was zijn we al gestart voor een tweede. In juni vorig jaar mk gehad en nu wachten we dus een jaar op een nieuwe zwangerschap. 
Ik vind het ook heel leuk om met anderen die ook iedere maand even in spanning zitten een beetje te kunnen sparren :)
@Juliaa: wat rottig he, zo ging het bij ons ook. Hopelijk heb je niet teveel last gehad van de pillen. Hopelijk verloopt het allemaal vlot en ben je snel weer zwanger. 
Groetjes!

Haii.. Ik schrijf ook graag gezellig mee.. 

Jeetjen Julia dat is wel heftig.. Hopelijk krijg je niet teveel last van bijwerkingen. 
Wij starten nu met ronde 4 voor onze 2e.. Onze eerste wordt in september 2. Voor ons is het even wennen. Nr 1 was direct raak. Nu mag ik mee op het wachtbankje en dat is prima, vindt het ook nog wel wat hebben eigenlijk beetje die spanning.. Maargoed ik snap dat als je al langer wacht het niet meer zo leuk vindt.
Volgens de app is donderdag mijn ei.. Dus wij gaan vanaf vanavond tot aan vrijdag het elke avond gezellig maken. En dan is rond de 25e mijn nod. Ik dacht juli vandaar sst ik in deze topic reageer maar zie nu juni haha.
Ik heb wel een redelijk stabiele cyclus van 28/29 dagen.
Succes weer allemaal en leuk om contact te hebben zo. 

Ah leuk.. ook veel dames hier die ook met de 2e bezig zijn... ik verwacht dit weekend of volgende week mijn ei... maar me cyclus is erg onregelmatig dus ga voor zekerheid morgen al beginnen met ovutesten. Om me heen steeds meer dames die zwanger raken en ik zou me zo graag bij hen voegen... merk dat ik het de ene dag makkelijker vind dan de andere en dat terwijl nog maar paar rondes bezig ben. Als je iets wil dan wil je het altijd vaak gelijk (in mijn geval) maar de natuur gaat zijn eigen gang :)
zijn er nog dames hier die ook met andere dingen bezig zijn zoals tarwekiem, ovutesten etc? Of alleen foliumzuur? Miss nog tips...

[quote quote=10330066]Ah leuk.. ook veel dames hier die ook met de 2e bezig zijn… ik verwacht dit weekend of volgende week mijn ei… maar me cyclus is erg onregelmatig dus ga voor zekerheid morgen al beginnen met ovutesten. Om me heen steeds meer dames die zwanger raken en ik zou me zo graag bij hen voegen… merk dat ik het de ene dag makkelijker vind dan de andere en dat terwijl nog maar paar rondes bezig ben. Als je iets wil dan wil je het altijd vaak gelijk (in mijn geval) maar de natuur gaat zijn eigen gang zijn er nog dames hier die ook met andere dingen bezig zijn zoals tarwekiem, ovutesten etc? Of alleen foliumzuur? Miss nog tips…[/quote]
Ik ben 2x zwanger geraakt door om de dag seks te hebben tijdens de vruchtbare dagen. Maak een screenshot van mamalove vruchtbare dagen dan krijg je een overzichtje en dat hou ik dan ongeveer aan. Heb andere rondes ovu testen gebruikt had ook een smiley, maar toch niet zwanger toen.

Thanks girls! Voel me best oké nu, maar wel zenuwachtig. Maak ik wel de goede keuze met de pillen? Pfff toch nog maar vragen aan de gyn?

Oh dat herken ik enorm! Veel meiden om mij heen zijn ook zwanger en dan wil je zelf ook zo graag! 
Wij zijn Bezig met ronde drie van ons eerste kindje! 
Ben nu nog ongesteld en ga hierna wel beginnen met ovulatie testen. 
Ik slik alleen nog foliumzuur verder niks.

Terug
Bovenaan