Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd gebruiker! Zie helaas ook geen foto.
Zie dat er heel veel meiden zijn bijgekomen wat gezellig! Ik doe alleen deze ronde voor spek en bonen mee.
Wij mogen ivm de MA pas na mn menstruatie weer proberen. Heb nog wat restweefsel en dat komt er waarschijnlijk met de menstruatie uit.
Dus zit te wachten op mn ongesteldheid zodat ik daarna weer mee kan doen haha. Er waren wel eitjes aan het groeien en follikels dus ik heb hoop dat ik wel in juli ergens mn NOD heb.
Vandaag mijn NOD, vanochtend getest met Sensitest early en de normale. De early gaf een donkerdere streep aan en de normale een lichte. Net nog met de kruidvat test gedaan 5v2, ook een lichte streep.
Het zou ons eerste kindje zijn na 5 pogingen hopelijk is de test over 2 dagen duidelijker. Ik ben alvast voorzichtig positief.
Hai, ik wil toch wel graag even meepraten nu. Ik had gedacht dat wij deze maand geen kans zouden maken omdat ik precies in de vruchtbare dagen een ingreep zou hebben maar ik voelde me toch goed genoeg en het gevoel dat ik geen kans voorbij wilde laten gaan was ook sterk dus we hebben het toch goed genoeg gezellig kunnen maken.
Dit is voor ons de 2e ronde voor ons 1e kindje. Afgelopen vrijdag had ik mijn positieve ovulatietest dus ergens dit weekend moet mijn ei zijn geweest. Mijn NOD is nu rond 12 juli maar aangezien ik het geduld van een aardappel heb en ik veel te nieuwsgierig ben altijd wil ik wel iets eerder gaan testen. Dat geeft mij namelijk meer rust dan verplicht wachten tot die dag. Ik wil beter weten waar ik aan toe ben. Dus ik zit ook op het wachtbankje en kan niet wachten op volgende week.
Meiden weten jullie toevallig wat qua hoeveelheid en buikpijn etc heftiger is, een bloeding in de stopweek van de pil of een echte menstruatie? Ik twijfel tussen een innestelingsbloeding van 2 dagen met helderrood bloed of een menstruatie. Het was 7 dagen na een positieve ovulatietest en norma ben ik echt 5 dagen ongesteld.
[quote quote=10336428]Dit is de Action test. Heb dus donderdag of vrijdag mijn NOD. Wat zeggen jullie, een streep toch? [/quote]
Ik kan de foto niet zien maar alvast voorzichtig gefeliciteerd! Super leuk en spannend.
Wat super zeg al 2 dames die dus positief scoren wat goed allebei van harte gefeliciteerd en voor de dames die nog wachten succes dames ik word ook echt al ongeduldig als ik al de berichten lees hihi