NOD juli 2020

Goedenavond,
Ik klets ook graag mee. 4e ronde en we gaan voor een eerste kindje :). Dus heel spannend! NOD aankomend weekend, al een vroege test gedaan maar helaas. Wel erg vage klachten  meer dan de vorige maanden. Maar een lichaam kan je ook voor de gek houden. Rommelende maag sinds 1,5 week, hoofdpijn, 1x diarree (sorry), moe, winderigheid en gevoelige onderrug. Die gevoelige maag valt het meeste op. Maar goed kan ook komen door mn NOD aankomend weekend. Verder vandaag ineens beetje keelpijn? Wellicht griepje? 

Benieuwd naar jullie belevenissen hierin. Fijne avond! 

Groetjes

[quote quote=10336523]Vandaag mijn NOD, vanochtend getest met Sensitest early en de normale. De early gaf een donkerdere streep aan en de normale een lichte. Net nog met de kruidvat test gedaan 5v2, ook een lichte streep. Het zou ons eerste kindje zijn na 5 pogingen hopelijk is de test over 2 dagen duidelijker. Ik ben alvast voorzichtig positief.[/quote]
Een voorzichtige felicitatie!

Ik kan me inmiddels afmelden voor NOD 2 juli. Vanavond is de menstruatie doorgekomen. Op naar ronde 2 ?. Succes nog voor de dames die in afwachting zijn en voorzichtig gefeliciteerd voor de dames die een positieve test hebben! 

Hee Lynn,
Sinds vandaag ineens af en toe weer duizelingen. Kan natuurlijk van alles zijn. Ik gooi het zelf op vermoeidheid. Slaap goed, maar zo ontzettend moe elke keer. Werk als leidinggevende in de bediening van een lunchroom, en dat is aardig turbulent geweest de afgelopen weken. Daar wijt ik het vooral aan. Nu sinds vanmiddag ook een licht zeurend gevoel in mn buik, niet continu, maar gewoon af en toe. Daarbij nu sinds een half uurtje ook af en toe een steek links onderin mn buik. En behoorlijk rommelende darmen haha. Beetje het gevoel van in de lappenmand zitten, terwijl het eigenlijk heel goed gaat haha. Nod is 9 juli, dus nog eventjes wachten en we gaan het zien!

Hoi Alyda, Mijn NOD is op 7 of 8 juli. Ik heb al een paar dagen hele erge zere borsten met hele duidelijke blauwe aders. Ook heb ik vanmiddag 1uur geslapen, ik kon gewoon niet meer.. heb hier normaal echt nooit last van. Ik heb ook een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, richting mijn liezen eigenlijk.  En het gekke wat ik vanmiddag ineens had en net weer is dat ik ineens een bepaalde geur ruik van iets wat niet in mijn buurt staat....  Zou het dan toch echt? of maak ik mezelf gewoon gek?

Hahah heel herkenbaar hoor, dat alles ook ineens opmerken. Ik ga er altijd maar van uit dat mn lichaam spelletjes speelt. Had vorige maand ook het idee echt wel dingen te merken en onwijs misselijk, kreeg ik ineens zo'n 8 dagen voor mn menstruatie een lichte bloeding. Maar daarna ook niet meer ongesteld geweest dus denk dit keer ineens een hele korte cyclus gehad (20 dagen). Nu uitgaande van 27 dagen is de 9e dus mn nod. 
Zo vervelend en onvoorspelbaar haha. Je weet gewoon niet wat je er van moet maken? ik ga voor je duimen, het klinkt hoopgevend in ieder geval?

Gek kan een lichaam zijn he! En helemaal lastig als elke maand je cyclus anders is.
Laten we hopen dat het snel volgende week is!
Ik duim ook voor jou?

Terug
Bovenaan