NOD juli 2020

Vandaag jarig én het is mijn NOD... vanochtend weer getemperatuurd en na dagen stabiel op 36.79 te hebben gezeten, nu ineens naar 36.98 geschoten. Rugpijn, zere borsten, zeurend gevoel onderin buik al dagen, misselijk... We hopen het zo, en hebben afgesproken pas zondag te testen (aaaargh hoe houd ik dat vol). 

Oh en mega emotioneel. Zo erg dat ik echt dacht dat ik ongesteld zou worden gisteren, al voelen deze buien op een of andere manier net iets anders aan.

@FlowerRose, omdat we tot nu toe steeds op de NOD of net ervoor hebben getest en dan was het steeds negatief en een kleine teleurstelling. En als ik wel zwanger ben, dan ben ik dat zondag hopelijk nog steeds. En als ik niet zwanger ben, word ik voor zondag wel ongesteld, want mijn cycli zijn erg regelmatig. Max 31 dagen en vandaag is dag 29. Zo hopen we er iets minder testen door heen te jagen per maand haha. Maar lastig vind ik het wel!

@flowerrose, ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Maar hoe graag ik op mijn verjaardag goed nieuws wil krijgen, ik zou denk ik verdrietiger zijn om vandaag een negatieve test te krijgen dan ergens de komende dagen in de vorm van ongesteldheid of een test. Komt goed, ik ga nog even lekker wachten en mezelf afleiden! Bedankt voor het duimen!

Hoi allemaal,
Ik heb eigenlijk alleen nog maar mee gelezen maar sluit graag aan. Mijn vriend heeft al kinderen uit een eerdere relatie en vorig jaar een vasovaso onder gaan. In maart van dit jaar zijn zijn zwemmers getest en perfect bevonden. So far so good. Maar vooralsnog geen resultaat. Hoe dat tegen kan vallen he.. als je eenmaal de knop om hebt dan wil je gewoon dat t lukt. Alles wat jullie schrijven is zo herkenbaar. 
Mijn NOD is (denk ik) 16 juli. Ik zeg denk ik, omdat ik normaal een cyclus van 28/29 dagen heb. Maar vorige maand ineens maar van 21 dagen.. heb daarom deze keer gezocht naar ovu piek met sensitest. Die duidelijk gevonden op 1 juli dus rond die dag druk bezig geweest :) Het is nu ronde 6 voor ons.
Hoop zo hier meer positieve testen te gaan zien! Merk dat ik nl dat ik deze maand er meer moeite mee heb positief te blijven. Vooral omdat om mij heen vriendinnen t wel lult. Zelfs soms zonder proberen..

Gefeliciteerd EllieVb! Ik hoop op een verlaat verjaardagscadeau voor je in de vorm van een positieve test. Fijne dag vandaag.
Welkom XLousX! 
Vandaag cd9 en mijn ovulatietest begint al een beetje op te lopen. Dit weekend zijn mijn vriend en ik voor werk een weekendje weg (met hele gehorige kamers). Hopelijk kunnen we een paar momentjes vinden haha!

Terug
Bovenaan