NOD juli 2020

@z-brandt: voor mij eerste kindje
@flowerrose: klopt t was reuze spannend om zijn test af te wachten. Positiviteit komt wel weer terug! Met name door hier te kunnen mee praten. Dan lees ik ook andere verhalen en denk ik: wat zeur je eigenlijk

@Carly, dankjewel!! Ik hoop het ook!

En @FlowerRose en @XLousX, ik herken het ook. Het is gewoon ook heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Het gebeurt in ons lijf en je kunt toch maar lastig negeren wat je voelt. Wat ik nu doe is mijn 'symptomen' bijhouden, zodat ik er mogelijk een patroon in kan ontdekken. Word ik dan nu wel ongesteld, dan weet ik dat ik er volgende maand minder waarde aan hoef te hechten als ik dezelfde dingen voel als deze maand. Maar ja, wie weet helpt dat niet. Soms voelt het wel alsof je steeds twee levens leidt. Eentje die bestaat uit steeds de eerste twee weken van een cyclus en eentje die bestaat uit die laatste twee weken van de cyclus. Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak is! Liefs

[quote quote=10339002]@z-brandt: voor mij eerste kindje @flowerrose: klopt t was reuze spannend om zijn test af te wachten. Positiviteit komt wel weer terug! Met name door hier te kunnen mee praten. Dan lees ik ook andere verhalen en denk ik: wat zeur je eigenlijk[/quote]
Waar heeft hij op getest als ik vragen mag omdat jullie nog geen jaar bezig zijn vraag ik me af wat er mogelijk is in het eerste jaar 

Hi z-brandt, t ziekenhuis heeft 3 maanden na de vasovaso getest op aantallen en kwaliteit. Omdat na 3 maanden de productie weer goed op gang zou moeten zijn.  De uitslag was perfect. Echter zitten daar wel mitsen en maren aan. Het kan zo zijn dat zijn lijf de operatie teniet gaat doen. En dan zit er een heel ander traject aan te komen.. maar daar gaan we maar niet van uit. Wel is t zo dat hierdoor we eerder aan de bel mogen trekken ipv eerst een jaar zelf proberen.

Goedemorgen, ik was best nieuwsgierig omdat ik al een aantal dagen ontzettend veel buikpijn heb, vanmorgen een test gedaan geen early gewoon een normale. Terwijl ik morgen of zaterdag moet gaan menstrueren maar volgens mij is de test positief. Willen jullie even meekijken? 
https://www.mupload.nl/img/k7pc5g.jpg

Terug
Bovenaan