NOD juli 2020

gebruiker 192 1ste ronde 1ste kindje na miskraam licht positieve test 8 juli
update: Vandaag clearblue 1-2 weken.. spannend!!   (NOD vandaag) 28 juli echo als het goed gaat (fingers crossed)

@rose in het begin hield ik er wel rekening mee maar na 1 jaar had ik er geen zin meer in omdat ik het dus al die maanden voor niks had gedaan en ik de hoop een beetje was verloren. Het scheelt dat ik al geen alcohol lust en 9/10 dingen die je dan niet mag eten ook al niet lust 

Mijn nod is eigenlijk pas zaterdag of zondag. Ik heb net weer een cb test gedaan met tijdsindicatie en ook die geeft een positieve test.
https://www.mupload.nl/img/er03poy2b.jpg
Ook al is mijn nod dit weekend pas, ik ga er gewoon vanuit dat ik zwanger ben. 31 juli de eerste echo, deze is nu met 7 weken.

Gefeliciteerd voor alle dames met een positieve test!
@flowerrose, ik probeer er wel rekening mee te houden, maar laat niet alles staan. Ik denk ook een beetje aan de dames die er pas later achter komen dat ze zwanger zijn en ook gezonde kinderen op de wereld zetten. De 9 maanden dat het kleintje in je buik zit neem je toch al die dingen al niet en houd je er rekening mee. Ik ga natuurlijk niet compleet uit mn dak, denk er wel een beetje aan, maar geniet ook wel?

@dani
Wat goed je test met tijdsindicatie. Mijne vandaag dus ook maar dan stond er 1-2 weken. Wel gek jouw NOD dit weekend en ik dacht mijne vandaag (a)

Gefeliciteerd Metje en Dani!
Ik vermoed dat ik helaas ongesteld ga worden komende dagen. Heel sterk het gevoel dat het niet raak was deze keer. Uit bijgeloof ga ik wel pas nieuwe ovulatietesten bestellen als ik echt ongesteld ben.

Qua eten en drinken let ik tussen ovulatie en NOD wel extra op. Ik drink wel een Radler, maar geen wijn bijvoorbeeld en dan nog met mate. Tijdens mijn menstruatie en voor mn ovulatie ben ik wel makkelijker, maar nog steeds bewuster dan voor ik met de anticonceptie stopte.

Gefeliciteerd dames met de positieve testen!
Ik ben ook even helemaal euforisch. Ben aangenomen en volgende week begin ik met mijn nieuwe baan, een flexibele baan waarbij ik gedeeltelijk thuis werk. Hoe ideaal is dat om te combineren met een zwangerschap en een kindje in de toekomst? Ik heb ook een hond dus dat is sowieso prettig, laat hem niet graag alleen thuis. 
Nu nog hopen dat ik over 2 weken een positieve test heb.. 

Terug
Bovenaan