NOD juli 2020

Balen Carly!
Ik weet het zelf ook even niet meer.. 
Nod is gister/vandaag, maar nog geen positieve test gehad. Kan het ook zijn dat je pas later positief test?

MELlie vervelend he die onzekerheid?!

Of je later negatief test is denk ik van meerdere factoren afhankelijk. Als je precies weet wanneer je eisprong is geweest dan zou je ondertussen wel positief moeten testen denk ik. Als je niet zeker bent van je eisprong kan het natuurlijk altijd dat deze later is geweest dan je denkt en dat je daardoor dus ook later positief test...
Ook is het wellicht afhankelijk van de test die je gebruikt. Als je een test hebt die bij een HCG van 10 IU/l al positief test dan zou je ook voor je NOD al positief kunnen testen. Met een test van 25 IU/l testte ik in maart echt pas op mijn NOD positief, anderen testen hier wel eerder positief. En uiteraard zijn er ook vast mensen die na hun NOD pas positief testen.... Oftewel, elk lichaam is anders en het enige dat je kunt doen is blijven testen/wachten tot je menstruatie begint.

Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test. Ik heb volg week woe mn NOD. Ben benieuwd..ik zal voor een ieder weer duimen:). Nog meer aankomende week testen ? 

Hoi iedereen gefeliciteerd die positief getest hebben 
Wij zaterdag positieve test gehad helaas maandag toch ongesteld geworden maandag gebeld door gynaecoloog omdat ik 3 week geleden hsg onderzoek had gehad en we het traject in gaan en ze uit ging leggen welke maar omdat ik zaterdag positief getest had wilde ze eerst bloedprikken en een echo maken dus dinsdag naar  het ziekenhuis geweest vandaag niks gehoord dus nu maandag beginnen met iui traject  volgende week donderdag verwacht ik mijn piek dan moeten we weer nasr het ziekenhuis en vriend zaad inleveren en vlak daarna word het in de baarmoeder gespoten super spannend wie is hier al bekend mee ?

@Carolinerkj wat vervelend zeg.. eerst een positieve test en dan toch ongesteld.. Succes met het traject!

@Carly en MELLiee balen! Hopelijk is het de volgende ronde raak!
Ik heb zelf een langere cyclus deze keer.. Ben nu 7 maanden gestopt met de pil. Eerder cyclus van 35 dagen en nu zou het 42 dagen worden. Een week later mijn eisprong gehad dan normaal. Had al bijna 2 weken zo'n pijn in mn onderbuik. Ovulatiepijn maar dan heel heftig. De vorige keer toen ik veel last had van ovulatiepijn, had ik een cyste en moest ik naar de gynaecoloog, gelukkig was die cyste na 1 cyclus weg. Maandag toch maar even gebeld en kon dinsdag terecht, super fijn. Op de echo was geen afwijking te zien. Ze zag dat ik mn eisprong had gehad en nog een beetje vocht, maar geen cyste. Waarschijnlijk heb ik gewoon 'pech' dat mijn eisprong soms heftig kan zijn. 
Mijn NOD is op 6 augustus, afwachten dus ;-) Ik voel me wel anders, maarja ik heb al zoveel cyclussen gehad waarbij ik dacht dat ik weer andere dingen voelde dan normaal en toen toch weer ongesteld dus dan durf je bijna niet meer te hopen.
Heb nu al dagen een kriebelend gevoel bij mijn buik, ik kan nou niet echt plaatsen of het nou aan de binnenkant is of toch mn huid (klinkt heel raar haha, maar kan het niet echt plaatsen en ook niet met iets vergelijken), ook geen uitslag ofzo. Verder al dagen levendige dromen, die ik in de ochtend in zijn geheel kan navertellen. Normaal heb ik dat nooit of een keer kleine stukjes, maarja kan dat uberhaupt iets zijn xD Ook denk ik dat mijn reuk sterker is, mn borsten voller zijn en zie ik duidelijke aders bij mn onderbuik, maar je gaat ook echt alles analyseren en denken 'is dit iets?'. Dus het enige wat ik kan doen is afwachten en duimen... Wat duren de dagen dan lang he? 

Terug
Bovenaan