NOD juli 2020

@DG
Ik zou als ik niet zwanger ben op 4 aug ongesteld moeten worden. Tot nu toe niet positief nog. Maar we hopen op het beste
We zien wel. Voor iedereen die positief getest hebben. Gefeliciteerd! 

Ik had moeite met inloggen. Maar gelukt. Las dit topic een poosje mee hihi ?

Ik ben ook net ongesteld geworden ?
Echt bizar hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Mijn vriend snapt er ook niks van, die was echt overtuigd dat ik zwanger was. Ben er toch wel erg verdrietig om maar volgende keer beter. Succes allemaal, ik duim voor jullie!

[quote quote=10344838]Ik ben ook net ongesteld geworden ? Echt bizar hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Mijn vriend snapt er ook niks van, die was echt overtuigd dat ik zwanger was. Ben er toch wel erg verdrietig om maar volgende keer beter. Succes allemaal, ik duim voor jullie![/quote]
Oh shittt :( sterkte! X

He allemaal! K lees al een tijdje mee op dit forum en er gaat een wereld voor me open. Ik probeer zelf sinds een tijdje zwanger te worden. Afgelopen weekend moest ik menstrueren, maar dat is niet gebeurt. Wel had ik wat bruine afscheiding en heb misschien drie druppels verloren. K heb zondag en dinsdag daarom twee testen gedaan, maar deze waren allebei negatief. K heb eigenlijk geen idee hoe dit nu zit? Wie heeft een idee? Bedankt alvast.

Zojuist ook een test gedaan (Early van Kruidvat) maar helaas negatief. Gister was mijn NOD, maar had al verwacht dat deze misschien wat later zou zijn, aangezien ik op 19/20 juli een positieve ovulatietest had. Verder nog helemaal geen menstruatieklachten terwijl ik dat normaal wel heb. Ik wacht nu even een paar dagen met testen tot na het weekend, denk dinsdag met ochtenduren proberen. 

Iemand herkenning hier in? 

Spannend allemaal. Ook herkenbaar dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden. Had ik vorige maand. Bewust deze maand meer losgelaten. Vond het heel erg dat ik zo bezig was met de 'klachten' en toch negatief had getest. 
Hier nu wat beginnende ongi klachten, onderrug, lichte kramp en chaggie;). Test gedaan negatief. Over 3 dagen mn NOD. Kan natuurlijk ook wat eerder of later. Afwachten.. morgen nog een x testen. 

Trouwens, als jullie testen..wachten jullie braaf een paar minuten alvorens te kijken? Ik niet....hahha! Tuurlijk houd ik de tijd bij, maar geen geduld om zo lang niet te kijken. 

https://www.mupload.nl/img/y8yhr9ga5.jpg

Hier mijn test. En heel licht streepje. Mijn nod is 4 aug 
En dg, ik kijk ook tijdens het testen. Maar bij de eerste 2 was het direct positief. Omdat ik pas na mijn nod testte. Toen was het een verassing. 
Nu geklust op goede moment. Dus je bent er meer mee bezig dan. Maar blijft nog spannend de komende dagen. 

Terug
Bovenaan