NOD juli 2023

Dames, ik kon me niet meer bedwingen. Vandaag cyclus dag 23 (gemiddeld een cyclus van 25 dagen) en ik had net met middagurine een heel licht streepje.

Wauw Proficiat!

Ik heb me vandaag ook getest, zoals verwacht geen streepje.
Voel ook ni dat mijn menstruatie moet doorkomen dus ik verwacht dat ik nog niet regelmatig ben...
 
Bedankt voor jullie (voorzichtige) felicitaties dames. Na twee miskramen durf ik nog niet echt blij te zijn maar ik zie het iig als iets positiefs dat de innesteling weer een keer gelukt is. Nu duimen dat het verloop verder positief is.
 
Ja, heb net getest. Nog geen knaller maar wel echt duidelijker dan dinsdag. Het is nog wel een licht lijntje maar het is zonder twijfel een streepje. Vandaag pas cyclusdag 25 dus moet misschien ook nog geen knaller verwachten. Hopelijk loopt het op en zie ik dit weekend echt een mooie knalstreep.
 
@xJaanaa en @Stabij, hoe is het daar?
@ZazouTwee ga je nog testen vandaag?
Piep!

Momenteel geen menstruatie maar ook geen positieve test.
Ik merk wel sinds gister gevoeligere borsten (maar dat duidde vorige keer op menstruatie) ik wacht dus nog even af om nogmaals te testen... in de hoop dat alles iets meer tijd heeft nodig gehad dan dat ik zelf dacht...


Zondag of maandag test ik nog een keertje als menstruatie zich niet doorzet... dan zit ik in een cyclus van 34d ipv 28...
 
Ik ben begin van de week ongesteld geworden. Had vandaag even een dipje emotioneel gezien, even lekker gehuild om het feit dat het weer niet gelukt is. Maandag maar eens kijken in het ziekenhuis, hopen dat ze niks vinden en dat de natuur gewoon iets langer nodig heeft dan ‘normaal’. Ff doorbijten totdat het wel lukt om zwanger te worden.

Degenen die een (licht) positieve test hebben, gefeliciteerd! Het is jullie van harte gegund
 
Terug
Bovenaan