NOD juli 2023

Zou het liefst ook testen maar ik probeer me nog even in te houden. Heb nog maar 1 test liggen dus dat is een goede stok achter de deur om hem nog even te bewaren.
 
Ik heb vanmorgen getest en die was negatief. Ergens hoop ik dat ik te vroeg heb getest en dat het toch nog komt, maar heb er niet zoveel hoop meer voor. Over anderhalve week maar eens kijken wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Wat ze doen bij zo’n gesprek enzo in het ziekenhuis als het niet lukt om zwanger te worden?
Bij ons kreeg ik een inwendig onderzoek ( meteen bij 1e afspraak al)zodat ze ff kon kijken hoe mn eierstokken eruit zagen.. en daarna moest ik bloedprikken om te kijken hoe mijn hormonen er voor stonden , en manlief moest zn zaad inleveren.. toen die beide goed bleken te zijn kregen we te horen dat we het nog eerst 6 tot 12 maanden moesten proberen ( omdat we al 1 kind hebben samen)
 
Bij ons kreeg ik een inwendig onderzoek ( meteen bij 1e afspraak al)zodat ze ff kon kijken hoe mn eierstokken eruit zagen.. en daarna moest ik bloedprikken om te kijken hoe mijn hormonen er voor stonden , en manlief moest zn zaad inleveren.. toen die beide goed bleken te zijn kregen we te horen dat we het nog eerst 6 tot 12 maanden moesten proberen ( omdat we al 1 kind hebben samen)
Bedankt voor je antwoord!
Huisarts had het er ook over dat ik een inwendig onderzoek krijg, maar zag dat nog geen afspraak voor staan. Misschien dat dat ook wel tijdens de intake is.
Ik verwacht dat als alles goed is, we het nog een aantal maanden moeten proberen aangezien we nog jong zijn.

Hoop ergens nog dat ik dinsdag nog niet ongesteld ben en dat ik dan positief test
 
@Stabij. Bij de intake wilde ze bij mij ook inwendige echo doen. Kwas toen ongesteld dus vond dat toen niet prettig. Dus de keer daarna. Mocht je menstruatie niet helemaal regelmatig zijn dan is het handig om dat op te schrijven van de afgelopen cyclussen. Dat wilde hij bij mij wel weten. Maar k had hele lange cyclussen..

Ik heb ineens zo'n pijn in mijn rug en onderbuik. Echt een zeurend gevoel. Duurt nog een week voor mijn nod. Herkent iemand dat?
 
Herkend iemand een week voor NOD (extreme) witte afscheiding? Normaal heb ik dat nooit

Momenteel ook witter als normaal... maar ik lees overal dat bij zwangerschap ze juist meer waterachtig gaat worden...

Ik ben te fel aan het zoeken naar tekenen en alles wijst op geen succes :-/
 
Vind t wachten ook echt moeilijk!

Sinds een aantal dagen zeurende buikpijn en opgeblazen gevoel. Ook last van steken in beide borsten, die steken heb ik vrijwel iedere maand maar nooit zo vroeg?
 
Terug
Bovenaan