Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij ons kreeg ik een inwendig onderzoek ( meteen bij 1e afspraak al)zodat ze ff kon kijken hoe mn eierstokken eruit zagen.. en daarna moest ik bloedprikken om te kijken hoe mijn hormonen er voor stonden , en manlief moest zn zaad inleveren.. toen die beide goed bleken te zijn kregen we te horen dat we het nog eerst 6 tot 12 maanden moesten proberen ( omdat we al 1 kind hebben samen)Ik heb vanmorgen getest en die was negatief. Ergens hoop ik dat ik te vroeg heb getest en dat het toch nog komt, maar heb er niet zoveel hoop meer voor. Over anderhalve week maar eens kijken wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Wat ze doen bij zo’n gesprek enzo in het ziekenhuis als het niet lukt om zwanger te worden?
Bedankt voor je antwoord!Bij ons kreeg ik een inwendig onderzoek ( meteen bij 1e afspraak al)zodat ze ff kon kijken hoe mn eierstokken eruit zagen.. en daarna moest ik bloedprikken om te kijken hoe mijn hormonen er voor stonden , en manlief moest zn zaad inleveren.. toen die beide goed bleken te zijn kregen we te horen dat we het nog eerst 6 tot 12 maanden moesten proberen ( omdat we al 1 kind hebben samen)
Herkend iemand een week voor NOD (extreme) witte afscheiding? Normaal heb ik dat nooit