Nod juni 2021

Ik las al mee hierover maar dit Topic is inderdaad onvindbaar. ;)
Nu via mijn eigen reacties gegaan. 

@Ltls jammer! Nog wel in juni dus je blijft lekker hier:)

Zit nu 5 dagen na mijn gemeten eisprong en melk achtige afscheiding kan me dit herrinneren van de vorige rondes. maar.. zo is er elke maand wel iets. 

Hoi allemaal. Ik lees al een tijdje mee, maar praat ook graag mee ?
Mijn NOD is ongeveer 8/9 juni. We zitten nu in ronde 7, tweede kindje.
Laat het net zo’n vruchtbaar maandje zijn als (begin) mei!

Ik denk dat ik morgen vroeg toch maar een vroege test pak. Mijn nod is 4 of 5 juni. Maar merk dat ik echt meer steekjes en krampen krijg. Ook werd ik net misselijk van een parfum geur.

Dat heb ik eerder gehad in 2016, ik wist toen niet dat ik zwanger was maar kreeg met(volgens de huisarts) 5 a6 weken een miskraam. Hopelijk is dit voor mij HET teken.

Oke.. ik ben helemaal in de war.. Ik werk thuis dus weet niet wat me bezielde maar dacht doe 5 dpo een test. Ik heb die van sensitest digital die zowel LH kan meten en HCG. 

Nu piept de test staat er HCG 2+. Nu maakte ik hem open is het een soort van uitgewaazde veeg rood. maar.. 

Is dit een fout? Ik heb nu een gewone van Sensitest gedaan nou die is wit. en volgende digitale ligt klaar en 1tje van de etos.. snap er niks van.

Wachten? Nog een keer testen??

Oke Etos is wit en de volgende sensi digital ligt nu voor mn neus.. te knipperen. denk echt dat het een verkeerde test was hoor. Dat kan toch niet 5 dpo.:O

Terug
Bovenaan