Nod juni 2021

Ik wil ook graag meekletsen deze ronde! Gaan voor ons 1e kindje, ronde 7 nu. NOD ergens in de week van 14 juni, denk ik. 

ps. Weet iemand of ik via mijn telefoon ook m'n gebruikersnaam kan wijzigen? Of alleen op de laptop? :)

Vraagje, ik heb wel eens iets gelezen over diaree / dunne ontlasting (sorry beetje vies) bij innesteling of zwangerschap symptoom.

Hoe zit dit precies?

Mijn NOD komt nu dichterbij. Ben deze maand er heel relaxt onder waar ik heel blij mee ben.

Heb ook minder klachten dan anders, normaal altijd al wel gevoelige borsten maar nu niet echt. Verder heb ik sinds rond de ovulatie al dat ik vaak wat voel onder in m’n buik. Niet echt krampen ofzo. Kan niet echt uitleggen wat wel.
Ik ga pas vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Maar hou er ook rekening mee dat m’n menstruatie misschien nu iets later komt omdat m’n ovulatie misschien ook wat later was.
Nog even afwachten! Gelukkig heb ik een volle week op t werk dus genoeg afleiding!

Hallo allemaal,
Ik hoop voor allen een positieve uitslag. Ik stel de vraag hier, hopend dat iemand dit ooit heeft meegemaakt. Wie heeft ervaringen met een menstruatie overslaan of een verlate eisprong. Ik had tussen 15 en 21 mei ongesteld moeten worden. Maar tot de dag van vandaag geen druppel bloed te bekennen. Heb verder ook geen zwangerschapssymptomen behalve elke ochtend lichte buikkrampen (lijkt net alsof ik ongesteld moet worden maar het wil maar niet doorzetten). Ik heb ook al getest en deze is negatief. Na hoeveel dagen nod zijn jullie toch nog ongesteld geworden?
alvast bedankt! 

gr, Ella

@gebruiker09,
Een vriendin van mij is al 3 maanden niet ongesteld geweest. Als ze een half jaar niet ongesteld geweest was moest ze langs de huisarts. Ze is al ruim een jaar van de anticonceptie af.

Ikzelf heb tijdens het pilgebruik regelmatig gehad dat ik maanden niet ongesteld werd, tot wel 9 maanden lang.

Als je over 3 maanden nog niet ongesteld bent geworden zou ik langs de huisarts gaan.

@Ltls spannend hoor! Snap wel je schrik haha. Voor velen hier zou het welkom zijn  van de eerste keer raak ? 
Dat zou inderdaad mooi nieuws zijn als dat na 26 rondes nu gelukt is! 

@Zeeuwsmeisje idd dat is dan wel fijn om nog even thuis te zijn. En ideaal erna op vakantie lekker relaxen en gedachten verzetten! 
@gebruiker553 volgens mij kan dat via de telefoon ook. Via je profiel dacht ik > mijn ouders van nu 
@mamawenst geen idee daar heb ïk nog nooit van gehoord. 

@Flups spannend!! 

Terug
Bovenaan