Nod juni 2021

@WondertjeDrie ooohh bedankt dat je het zegt! Ik dacht het inderdaad al hoor dus ben nu benieuwd wanneer ik ongesteld word?

Wat fijn dat de eerste hartjes verschijnen!
Hier ongesteld geworden, wist al een week dat dit eraan zat te komen. Prima zo, door naar juli!

Hoihoi! Mijn NOD zou in mei zijn, maar ben inmiddels al 11 dagen overtijd en de testen blijven wit.. vind de onzekerheid echt verschrikkelijk..
In februari gestopt met de pil en in april ben ik in ronde 2 zwanger geworden. Helaas was dit maar van korte duur en is dat mis gegaan.. Dat was wel even slikken. Ook al was het maar zo kort, je verheugt je er toch echt op. Nu zit ik in ronde 3 maar mijn menstruatie blijft uit. Mijn lichaam zal wel helemaal in de war zijn. Eerst ontpillen, dan zwangerschapshormonen aanmaken en dan toch een VMK om vervolgens weer een cyclus te krijgen. Ik hoop dat mijn menstruatie snel doorbreekt zodat mijn lichaam laat zien dat het weer "werkt". 

Hallo meiden, ik ben net ongesteld geworden. Mijn nieuwe NOD zou in juli vallen. Ik hoop dat er veel hartjes voor jullie mogen komen deze maand en voor degene die al zwanger zijn hoop ik dat jullie een goede zwangerschap hebben en er lekker van kunnen genieten!! ❤

Goedemorgen meiden,

Vandaag weer een testje gedaan en weer een vaag streepje... ??‍♀️ Word je toch gek van?

Terug
Bovenaan